• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

hej hopp.. NU har ja med hittat hit. ska bli kul att träffas snart, kanske du kan få mig på lite bättre trim

• FamiljenLindwall

Hej hopp i höst vädret.

Nu har jag hittat hit med

• Firstandhappy

hela förmiddagen ute i lekparken med båda barnen, mannen jobbar hela helgen så det blir inte mycket gjort hemma.
    Nu ligger båda o snusar gott, den stora i sängen o den lilla på balkongen.

• Mandarin

Vi har också varit i lekparken hela förmidagen, sambon har städat hemme (svär mor kommer på besök)

Linn är hemma hos en kompis, Alex sover och Amanda tittar på Tv sååååå tyst det är bara diskmaskinen som hörs....

• Firstandhappy
    Mandarin skrev 2009-09-05 13:23:53 följande:
    Vi har också varit i lekparken hela förmidagen, sambon har städat hemme (svär mor kommer på besök) Linn är hemma hos en kompis, Alex sover och Amanda tittar på Tv sååååå tyst det är bara diskmaskinen som hörs....
    ville med attmin sambo skulle städa men han jobbar så det såg lika illa ut när jag kom hem med dom.. kanske skulle passa på innan man ska hämta mannen o sen ut o koppla extraljus på bilen..
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-05 11:21:51 följande:
    Tack för tipsen.
    varsågod
    Firstandhappy skrev 2009-09-05 12:44:49 följande: