• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

hej hopp.. NU har ja med hittat hit. ska bli kul att träffas snart, kanske du kan få mig på lite bättre trim

• FamiljenLindwall

Hej hopp i höst vädret.

Nu har jag hittat hit med

• Firstandhappy

hela förmiddagen ute i lekparken med båda barnen, mannen jobbar hela helgen så det blir inte mycket gjort hemma.
    Nu ligger båda o snusar gott, den stora i sängen o den lilla på balkongen.

• Mandarin

Vi har också varit i lekparken hela förmidagen, sambon har städat hemme (svär mor kommer på besök)

Linn är hemma hos en kompis, Alex sover och Amanda tittar på Tv sååååå tyst det är bara diskmaskinen som hörs....

• Firstandhappy
    Mandarin skrev 2009-09-05 13:23:53 följande:
    Vi har också varit i lekparken hela förmidagen, sambon har städat hemme (svär mor kommer på besök) Linn är hemma hos en kompis, Alex sover och Amanda tittar på Tv sååååå tyst det är bara diskmaskinen som hörs....
    ville med attmin sambo skulle städa men han jobbar så det såg lika illa ut när jag kom hem med dom.. kanske skulle passa på innan man ska hämta mannen o sen ut o koppla extraljus på bilen..
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-05 11:21:51 följande:
    Tack för tipsen.
    varsågod
    Firstandhappy skrev 2009-09-05 12:44:49 följande:
    hela förmiddagen ute i lekparken med båda barnen, mannen jobbar hela helgen så det blir inte mycket gjort hemma.Nu ligger båda o snusar gott, den stora i sängen o den lilla på balkongen.
    det är samma visa här.egentligen borde jag rast snabeldjuret(dammsugaren)men idag orkar jag inte dammsuga
  • Firstandhappy

klockan efter 9 på kvällen o fortfarande inte gjort nåt vettigt hemma..
    ja ja extraljusen sitter på bilen iallafall.. duktig jag är..

• LittleMee

Det är mer än vad jag har gjort. * sitter och knaprar på vitlökssalami jag köpte på marknaden*.

• Firstandhappy

nu har jag vart duktig....
    diskat, städat kök, tvättat matta, städat 2 badrum, torkat golv, hängt tvätt, vikt in tvätt...

• playmate86

jag bor i västberga percis vid ån dock inte i de nybyggda... ja det finns en hel del invandranre nhär men de är hur lugna som helst. värst är pionjärgatan och luftvärnsgatan

LittleMee skrev 2009-09-05 10:52:24 följande:
    Åh men då kanske du kan svara på vad området heter som jag är sugen på. Varje gång jag promenerar till coop extra härifrån så passerar man ett bostadsområde (mycket grönt och stora gräsplättor) precis mellan Berga centrum och Coop. Med risk för att det ska låta illa men det verkar vara mycket invandrare som bor i det området. Vet du var jag menar? Karln är osäker på om det är Västra Berga eller Östra.
Svar på tråden vi i linköping 1