• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 16:18:02 följande:
    ja de gamla emmaljunga vagnarna är kanon. nä nu har gubben min rymt*skratt*han skulle bara sätta upp en trampolin på jobbet.ja se män
    Ska de göra eftersom de går under telias nät , de står de på deras hemsida
    www.halebop.se

ja de är då män.... ja de är tusen ggr slita starka med..

Här har Liam och Alma just målat varis tavla som ska upp på väggen sen när de torkar, Olivia får göra sin imorgon för hon skulle sova hos en kompis och Arvid ska vi göra fot och hand avtryck på bara när han vaknat..
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 15:34:37 följande:
    haha.igår fick både maken och jag nog.när stora tösen illvrålade efter ett par byxor på ikano.hon gallskrek,kröp på golvet och tårarna bara spröt!ett nej är ett nej så hon fick gott ha sitt långa utbrott.vi struntade i att folk glodde.barn måste ha gränser.maken blev så arg att han skrattde till sist när tösen var som mest förbannadman kan inte få allt som man vill ha
    Det är ju helt rätt. Annars vore det guld att bara gnälla till för att få som man vill.
  • Marayah
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 16:18:02 följande:
    okej.funkar de fortfarande i telialåsta mobiler?