• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee
    dinana skrev 2009-09-23 22:27:44 följande:
    Ja det kanske det var. Köpte massa kläder till Molly i somras. Nu vet jag inte riktigt vad de kostar, men har kläder både från Villervalla, Katvig, Molo, Dunnis och ja vad de nu heter alla de där märkena.... minnet är kort...
    Skulle tro det. Kan väl annars inte skilja så mycket mellan nätbutik och vanliga butiker? Var i Linköping hittar man Molo ?

Har nyligen upptäckt Villervalla. Köpte en toppluva men då var det inte lätt att hitta något i deras hemsida då alla produkter var tecknade. Man vill ju veta hur de ser ut i verkligheten och vad för material de är gjorda av.
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-23 20:46:09 följande:

Ska ni ses på måndag? Då skulle jag oxå kunna ses! Om jag får..
    Vi ska åka till Norrköping med min vagn, men du får ju haka på om du vill. Vi ska vara där kl 11 senast och jag hämtar ju mina pojkar senast 15.