• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-24 15:11:24 följande:
    usch vad trist. jo, jag märkte då det.. helt plötsligt så sken solen. men det betyder kansek atrt man kan gå ut en sväng snart och gå till lekparken eller nått. jobbigt när det skall vara sådär... du får ringa och kolla med dem.ja om jag kan och du har lust så kanske vi kan ta en sväng dit. är det trappor å tjafs där eller funkar det bra om man tar med Leonard. Molly blir kanske lite jobbigt att dra runt med, men L borde ju inte göra så mycket om man hade med.
    affären är jättestor ,de har hiss som man kan använda.deras affär är 4-5 gånger större mot våran myroraffär.
    de andra affärerna ligger i utkanterna i norrköping,där inga bussar åker typiskt nog.fast om man orkar gå ca 5-6 km så kan man besöka 2 till second hand affärer
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 15:15:59 följande:
    affären är jättestor ,de har hiss som man kan använda.deras affär är 4-5 gånger större mot våran myroraffär. de andra affärerna ligger i utkanterna i norrköping,där inga bussar åker typiskt nog.fast om man orkar gå ca 5-6 km så kan man besöka 2 till second hand affärer
    ojdå, det låter spännande...