• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-24 16:59:20 följande:
    Vet inte om den blev så mycket renare, men lite kanske.... det var bara det att jag körde resten av prylarna i maskinen och de blev ju så rena och fina.. och ja då såg ju sufletten lagom rolig ut i jämförelse... den är ju rätt solblekt och innetyget är smålortigt i ytterkanterna... mm... jaja... lite bättre i alla fall.Jag hänger gärna på till Norrköping om du vill. Skulle vara så roligt. Får ta med shoppingkorgen =) *hehe*
    det vore jättekul om vi kan göra norrköping osäkert tillsammans*skratt*
  • MyPlace

Familjetrollet: Olivia har ju allt de där redan;-P, får hitta på något annat..
    haha låtleksaker är förbjudet , han har 3 st och ja gillar de inte.. men allt annat var ju bra..

Sitter hemma sj med 3 sovande barn. Karl är på f-möte för Liam..

• Stolt Enbarnsmamma

Mylace och marayah: Synd att vi inte hann ses igår :/ hoppas vi kan ses snart!

• MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-24 19:28:20 följande:
    Becka: Klart du ska med. Hade ju vart trevligt med fler i bilen men ja tror inte att ja har plats för så mkt mer. Med en sedan så e de trångt värre. Min barnvagn tar ju upp hela bagagen, sen har ja bilstol i framsätet med.
    åh vad kul becka ska med ,, ser ja fram emot nåt faan så bra.. har haft en jävligt deep dag idag och detta gjorde mig på bättre humör
  • Leos och Vincents mamma
    MyPlace skrev 2009-09-24 19:41:29 följande:
    åh vad kul becka ska med ,, ser ja fram emot nåt faan så bra.. har haft en jävligt deep dag idag och detta gjorde mig på bättre humör
    Ska bli jättekul
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Stolt Enbarnsmamma

Hoppas alla mår bra Idag cyklade jag och Nathalie ner på stan efter jobbet och köpte en svart fjällrävenryggsäck jag tycker dem är så himla snygga!
    I helgen ska vi cykla ut till skogen och grilla Ingen som vill med?

Nu måste ska vi sätta på Nathalies nya cykelsits på min nya sportiga cykel

• Leos och Vincents mamma
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:42:59 följande:
    Hoppas alla mår bra Idag cyklade jag och Nathalie ner på stan efter jobbet och köpte en svart fjällrävenryggsäck jag tycker dem är så himla snygga!I helgen ska vi cykla ut till skogen och grilla Ingen som vill med?Nu måste ska vi sätta på Nathalies nya cykelsits på min nya sportiga cykel
    Låter jättemysigt Hade gärna följt med, men har tyvärr fullt upp hela helgen.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • MyPlace

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:38:14 följande:

Mylace och marayah: Synd att vi inte hann ses igår :/ hoppas vi kan ses snart!
    ja de var tråkigt, men de är bara du hojtar när du kan ses.. har nästan all tid i världen..
  • MyPlace

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:42:59 följande:

Hoppas alla mår bra Idag cyklade jag och Nathalie ner på stan efter jobbet och köpte en svart fjällrävenryggsäck jag tycker dem är så himla snygga!I helgen ska vi cykla ut till skogen och grilla Ingen som vill med?Nu måste ska vi sätta på Nathalies nya cykelsits på min nya sportiga cykel
    här är de upp och ner

åhh de väskorna är ju såå fina. hade ja bott i stan och haft cykel hade ja gärna följt med , skogen är ju bara för härlig.. hoppas ni får de mkt trevligt
  • Stolt Enbarnsmamma
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-24 19:44:07 följande:
    Låter jättemysigt Hade gärna följt med, men har tyvärr fullt upp hela helgen.
    Vad synd, vad ska du göra i helgen?
    MyPlace skrev 2009-09-24 19:46:36 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:42:59 följande: här är de upp och neråhh de väskorna är ju såå fina. hade ja bott i stan och haft cykel hade ja gärna följt med , skogen är ju bara för härlig.. hoppas ni får de mkt trevligt
    Det lät inte bra, hur är det fatt? Mmm, skogen är helt underbar och sååå fridfull
Svar på tråden vi i linköping 1