• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-24 16:59:20 följande:
    Vet inte om den blev så mycket renare, men lite kanske.... det var bara det att jag körde resten av prylarna i maskinen och de blev ju så rena och fina.. och ja då såg ju sufletten lagom rolig ut i jämförelse... den är ju rätt solblekt och innetyget är smålortigt i ytterkanterna... mm... jaja... lite bättre i alla fall.Jag hänger gärna på till Norrköping om du vill. Skulle vara så roligt. Får ta med shoppingkorgen =) *hehe*
    det vore jättekul om vi kan göra norrköping osäkert tillsammans*skratt*
  • MyPlace

Familjetrollet: Olivia har ju allt de där redan;-P, får hitta på något annat..
    haha låtleksaker är förbjudet , han har 3 st och ja gillar de inte.. men allt annat var ju bra..

Sitter hemma sj med 3 sovande barn. Karl är på f-möte för Liam..

• Stolt Enbarnsmamma

Mylace och marayah: Synd att vi inte hann ses igår :/ hoppas vi kan ses snart!

• MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-24 19:28:20 följande:
    Becka: Klart du ska med. Hade ju vart trevligt med fler i bilen men ja tror inte att ja har plats för så mkt mer. Med en sedan så e de trångt värre. Min barnvagn tar ju upp hela bagagen, sen har ja bilstol i framsätet med.