• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:50:28 följande:

Vad synd, vad ska du göra i helgen?

Det lät inte bra, hur är det fatt? Mmm, skogen är helt underbar och sååå fridfull
    ja du skit och panka typ.. kan bara hålla med luktar sååå goott med
  • Leos och Vincents mamma
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:50:28 följande:
    Vad synd, vad ska du göra i helgen? Det lät inte bra, hur är det fatt? Mmm, skogen är helt underbar och sååå fridfull
    På lördag ska vi på stan på dagen o se om jag kan shoppa några kläder till mig själv för en gångs skull Sen på kvällen ska jag o en kompis ut o parta på krogen
    Så jag har vikt söndagen åt att ta det lugnt o mysa med familjen för jag antar att jag kommer ha lite ont i håret på söndag om man säger så
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 19:31:12 följande:
    det vore jättekul om vi kan göra norrköping osäkert tillsammans*skratt*
    Ja det vore ju skoj. Vad kostar det att åka tåg till Norrköping?
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Elisabeth83
    dinana skrev 2009-09-24 20:09:22 följande:
    det kan jag svara på. DYRT 63 kronor enkel med värdekort. 80kr kontant!
  • MyPlace
    Elisabeth83 skrev 2009-09-24 20:18:36 följande: