• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:50:28 följande:

Vad synd, vad ska du göra i helgen?

Det lät inte bra, hur är det fatt? Mmm, skogen är helt underbar och sååå fridfull
    ja du skit och panka typ.. kan bara hålla med luktar sååå goott med
  • Leos och Vincents mamma
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:50:28 följande:
    Vad synd, vad ska du göra i helgen? Det lät inte bra, hur är det fatt? Mmm, skogen är helt underbar och sååå fridfull
    På lördag ska vi på stan på dagen o se om jag kan shoppa några kläder till mig själv för en gångs skull Sen på kvällen ska jag o en kompis ut o parta på krogen
    Så jag har vikt söndagen åt att ta det lugnt o mysa med familjen för jag antar att jag kommer ha lite ont i håret på söndag om man säger så
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 19:31:12 följande:
    det vore jättekul om vi kan göra norrköping osäkert tillsammans*skratt*
    Ja det vore ju skoj. Vad kostar det att åka tåg till Norrköping?
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Elisabeth83
    dinana skrev 2009-09-24 20:09:22 följande:
    det kan jag svara på. DYRT 63 kronor enkel med värdekort. 80kr kontant!
  • MyPlace
    Elisabeth83 skrev 2009-09-24 20:18:36 följande:
    det kan jag svara på. DYRT 63 kronor enkel med värdekort. 80kr kontant!
    De var väll inte så farligt, ska ja ta bussen från åtvid får ja 110 kr i dygnskort som umgdom och efter okt 145 el nåt som vuxen..
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-24 20:09:22 följande:
    ungdom 110 kr och vuxen 140 kr.jag köper bara dygnskort för då kan man åka buss mm på samma kort utan att behöva betala extra.
    MyPlace skrev 2009-09-24 19:37:07 följande:
    Familjetrollet: Olivia har ju allt de där redan;-P, får hitta på något annat..haha låtleksaker är förbjudet , han har 3 st och ja gillar de inte.. men allt annat var ju bra..Sitter hemma sj med 3 sovande barn. Karl är på f-möte för Liam..
    här somnar barnen strax.själv har man illamående som inte ger sig.inte ens coca colan hjälper.usn för alla nackdelar med mensen*blää*
    du får ha en bra kväll
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 20:29:41 följande:
    ungdom 110 kr och vuxen 140 kr.jag köper bara dygnskort för då kan man åka buss mm på samma kort utan att behöva betala extra.

här somnar barnen strax.själv har man illamående som inte ger sig.inte ens coca colan hjälper.usn för alla nackdelar med mensen*blää*du får ha en bra kväll
    här har dom sovit sen straxt efter 19 , arvid vakna och gallskrek men så fort ja tog upp honom somnade han om, men fick ligga i knät i 10 min iallfall, de är så mysigt, så brukar ja oxå tänka när de gäller att åka buss och tåg..
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-24 20:32:46 följande:
    här har dom sovit sen straxt efter 19 , arvid vakna och gallskrek men så fort ja tog upp honom somnade han om, men fick ligga i knät i 10 min iallfall, de är så mysigt, så brukar ja oxå tänka när de gäller att åka buss och tåg..
    ja för billigt är det inte.när man åker till ex till norrköping så blir det både buss och spårvagn mellan alla områdena man ska till.då blir dygnskort allra billigast
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 20:34:32 följande:
    ja för billigt är det inte.när man åker till ex till norrköping så blir det både buss och spårvagn mellan alla områdena man ska till.då blir dygnskort allra billigast
    ja absolut, håller med sj åker ja ju bara in till stan ,men där kan man ju åka många bussar på en dag.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 20:29:41 följande:
    här somnar barnen strax.själv har man illamående som inte ger sig.inte ens coca colan hjälper.usn för alla nackdelar med mensen*blää* du får ha en bra kväll
    140 kr då... köper man det på tåget eller på stationen?
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
Svar på tråden vi i linköping 1