• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-24 12:42:51 följande:
    va det enda som fungerade på wille, han är fortfarande likadan, så fort det kliar lite i munnen på han nu med de sista tänderna springer han till toa o hämtar sin tandborste..
    Låter logiskt...

Sitter nu och drar tandborsten i munnen på honom. Han tuggar på den och sjunger högt så jag antar att han är nöjd
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-24 12:46:27 följande:
    Låter logiskt... Sitter nu och drar tandborsten i munnen på honom. Han tuggar på den och sjunger högt så jag antar att han är nöjd
    ja sen att det blir ett plus att barnet vänjer sig vid tandborsten o ser den som en naturlig sak med är ju bra.. sen är det ju kanske inte toppen heller att de tror det är en tuggleksak, men men det får man fixa sen.. bara de är nöjda..

skönt att det verkar fungera..
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-24 12:49:27 följande:
    ja sen att det blir ett plus att barnet vänjer sig vid tandborsten o ser den som en naturlig sak med är ju bra.. sen är det ju kanske inte toppen heller att de tror det är en tuggleksak, men men det får man fixa sen.. bara de är nöjda..skönt att det verkar fungera..
    Jag bli 26 och tror fortfarande att det är en bitleksak. Tuggar på allt jag kommer åt.
  • MyPlace