• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-24 13:31:14 följande:

Men då kanske jag kan följa med Om jag får o det finns plats i bilen?
    Är väll bara ja och Maria barnen är ju på skola och dagmamma ju...och de var ju maria som fråga om du ville följa med så ja tror de är lugnt..
  • Leos och Vincents mamma
    MyPlace skrev 2009-09-24 13:48:17 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-24 13:31:14 följande: Är väll bara ja och Maria barnen är ju på skola och dagmamma ju...och de var ju maria som fråga om du ville följa med så ja tror de är lugnt..
    Japp Då följer jag med
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee

Kan man på något sätt ta reda på ett hemnr om man har adressen?

• Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-24 14:04:48 följande:
    eniro.se...
    kan ju va värt att kolla
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-24 14:04:48 följande:
    Ska man kunna om denne har hemnr
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-09-24 14:10:57 följande:
    eniro.se...kan ju va värt att kolla
    Ja, det brukar funka..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • MyPlace

Skelle vilja ha lite hjälp. Olivia och Arvid fyller år i början av november och nu ska man hitta på saker att köpa till dom.. men de står ju hur still som helst och så är de jul på de så mkt kan de ju inte få när de fyller år..fasiken vilken jobbig sits

• LittleMee

Har kollat med både eniro och hitta. Kanske har skyddat nr. Sjukt störande när det verkar fel på mobilnr och jag vill boka tid för visning.

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-24 13:35:00 följande:
    Jag skulle också vilja åka med till Norrköping någon gång, men helst på en lördag och med tåget eller nått... lite jobbigt med barnvagn om man skall åka bil. Så tjoa bara till om ni vill ha sällskap in någon gång. Har typ varit i Norrköping två gånger i hela mitt liv så det är ju kul om man hänger på någon som hittar i den stan =) Skulle ju följa med till Myrorna någon gång.... och det har jag ju ingen aning om vart det ligger...
    jag ska dit ev på lördag.tack för idag.
    typiskt nog blev det fint väder när man kom hem.vi fick gå en rejäl omgång pga alkisfamiljen.tösen är livrädd för dem nu efter det som skedde igår.
    imorrn ska tösen få be om en annan plats i klassrummet.jag funderar på att ringa läraren om detta för tösen vill inte ens gå till skolan imorrn efter vad denna skitunge har ställt till med pga sina lögner till sina alkisföräldrar!
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 15:02:37 följande:
    jag ska dit ev på lördag.tack för idag. typiskt nog blev det fint väder när man kom hem.vi fick gå en rejäl omgång pga alkisfamiljen.tösen är livrädd för dem nu efter det som skedde igår. imorrn ska tösen få be om en annan plats i klassrummet.jag funderar på att ringa läraren om detta för tösen vill inte ens gå till skolan imorrn efter vad denna skitunge har ställt till med pga sina lögner till sina alkisföräldrar!
    usch vad trist. jo, jag märkte då det.. helt plötsligt så sken solen. men det betyder kansek atrt man kan gå ut en sväng snart och gå till lekparken eller nått.

jobbigt när det skall vara sådär... du får ringa och kolla med dem.

ja om jag kan och du har lust så kanske vi kan ta en sväng dit. är det trappor å tjafs där eller funkar det bra om man tar med Leonard. Molly blir kanske lite jobbigt att dra runt med, men L borde ju inte göra så mycket om man hade med.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
Svar på tråden vi i linköping 1