• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-24 13:31:14 följande:

Men då kanske jag kan följa med Om jag får o det finns plats i bilen?
    Är väll bara ja och Maria barnen är ju på skola och dagmamma ju...och de var ju maria som fråga om du ville följa med så ja tror de är lugnt..
  • Leos och Vincents mamma
    MyPlace skrev 2009-09-24 13:48:17 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-24 13:31:14 följande: Är väll bara ja och Maria barnen är ju på skola och dagmamma ju...och de var ju maria som fråga om du ville följa med så ja tror de är lugnt..
    Japp Då följer jag med
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee

Kan man på något sätt ta reda på ett hemnr om man har adressen?

• Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-24 14:04:48 följande:
    eniro.se...
    kan ju va värt att kolla
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-24 14:04:48 följande:
    Ska man kunna om denne har hemnr
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-09-24 14:10:57 följande:
    eniro.se...kan ju va värt att kolla
    Ja, det brukar funka..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • MyPlace