• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Lucille
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 07:05:14 följande:
    tror den affären heter batinki är det den som ligger ovanför the phonehouse inne i stanDinana jag kollar upp när ikanohuset öppnar.sms dig sen när vi går hemmefrån
    Den ligger nästan vid Presstop på trädgårdstorget, byggnaden bredvid. Längst upp till vänster, om du står med rygggen mot vägen. 
    ♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • Lucille
    AllieF skrev 2009-09-24 07:30:39 följande:
    Den ligger nästan vid Presstop på trädgårdstorget, byggnaden bredvid. Längst upp till vänster, om du står med rygggen mot vägen. 
    Sorry, missförstod! :/

Ja, det stämmer, vägen upp från PhoneHouse.
    ♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • Familjetrollet

åhh nu har lillan fått sin första vagel i ögat
    ush sånt gör så ont

• MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-23 20:17:25 följande:
    Tack så MYCKET för idag!! Ja Alma har skött sig exemplariskt idag. Förutom de illaluktande fisarna då. Gör vi om ganska snart vännen!! På måndag typ. :P
    Japp måndag är spikat ,Norrköping here we come, åker in med 9e bussen tror ja. kan ja följa Liam till skolan ..
    HIHI, nej dom lukta inte nice ,men hon fortsatte när hon kom hem oxå;-P

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-23 20:46:09 följande: