Acelise skrev 2009-09-05 19:17:20 följande:
Hej!Vet inte om denna fråga diskuterats i tråden förut, men hoppas på er hjälp!Vi väntar vårt första barn, en kille, och funderar på en Bugaboo Cameleon. Var och kollade i butik idag, men vi reagerade på att VARUKORGEN under liggdelen verkade så svåråtkomlig och trång?Någon annan som upplevt samma sak?Fattar inte hur man ska få in någonting där utan att vika sig dubbelt och i sådant fall bara något platt.Vore toppen med lite feedback på detta så vi kan välja! Tack snälla!
Varukorgen är otroligt rymlig och praktisk då man kan dra åt den så grejerna man har där i inte ramalr ur när man går upp för en trottoar eller när det snöar så snöar det inte ner på det man har i korgen. Sen tycker jag om att kunna ha mina inköp privata. Jag vill lixom inte berätta för halva bussen att jag har köpt tamponger

så skönt att kunna stänga korgen. Om du ofta behöver komma åt varukorgen kan du plocka bort ena pinnen som stabiliserar liggdelen och på det viset kan du bara peta upp de och ta ur grejerna ur varukorgen.
Jag gillar inte varukorgar som är för öppna med dåliga kanter. Ska lägga in bilder snart på varukorgen och dess innehåll som jag tagit för länge sen.