Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Cleos mamma skrev 2009-09-06 10:44:13 följande:
    En fråga till er: Vilken åkpåse har ni? Vi har buggas egna men jag är bra sugen på att förnya lite (har förnyat hela vagnen förtuom just åkpåsen...). Kan ni ge lite tips och kanske slänga in en bild i bildtråden om ni har tid/lust?
    Vi har nog kommit fram till att Buggans påse är den bästa i en Bugga Kanske en ny färg?
  • Stargirl
    Cleos mamma skrev 2009-09-06 11:13:55 följande:
    Mycket bra svar;) Vill väääääldigt gärna ha en till buggapåse för den vi har är toppen, men den är ju så dyr... Men det lutar åt det ändå!
    Kolla efter en begagnad.....de har bra andrahandsvärde så du går inte back så mycket när du säljer. Köper du begagnat så blir de i princip gratis.....du lär ju får samma peng tillbax om du säljer (förutsatt att du vårdar den väl och inte skadar den)
  • Stargirl
    linaenn skrev 2009-09-06 13:42:35 följande:
    Någon som testat en Voksi-påse i Camen? Hur passade den i ligg- och sittdelen?
    Den lilla ska passa. Det finns en liten och en stor variant. I Norge är det vanligt att man köper den lilla att ha i en Cam. Vet inte hur det är med den stora. I sittdelen bör den funka, vet inte om det blir för varmt och trångt i liggdelen.
  • Stargirl
    Havanna vs Neo skrev 2009-09-06 15:57:04 följande:
    Måste få fråga, har någon av er använt adaptern till acta graco babyskyddet. Jag har nämligen köpten en sån till min Bugaboo, men jag får de inte at funka. Den ska ju nämligen klickas fast men får det inte att klicka om jag inte vänder på babyskyddet och trycker allt jag kan. Men om så kan jag ju inte göra med ett liten bebis i precis . Någn som haft samma problem?
    Jag har. Har du babsykyddet vänd åt fel håll? Vilket babyskydd har du? Jag hade en Graco Auto Baby II
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-09-06 16:19:15 följande:
    Noas mamma skrev 2009-09-06 10:59:29 följande: men rosa funkar väl inte till colour blocks? gul skulle ju vara kul iofs...
    Ååååh de, gula.....*vill ha*
  • Stargirl
    Joddan skrev 2009-09-06 21:06:23 följande:
    När ska Bugaboo förstå att vi vill ha fler färger... Jag vill ha mörklila!
    Jag vill ha ljuuus rosa.
  • Stargirl
    Joddan skrev 2009-09-06 23:35:10 följande:
    Noas mamma skrev 2009-09-06 22:36:16 följande: En kompis till mig har precis fått en till och köpt en Icandy. Fast hon har inte provat min hiss än. Får hoppas den går!Ja hörde att BB var klara med en syskonvagn men den klarade inte alla säkerhetskontroller så de fick "skrota" den och börja om från början... Hur sant det är vet jag inte, men en annan kompis som jobbar i barnbutiken sa det till mig...Så svårt kan det ju inte vara att göra en syskon/tvilling-vagn?
    Man gör inte en färdig vagn som sedan i slutkontrollen inte klarar testerna Man har ingenjörer som planerar efter standarden från första början. Sen görs det tester i egna fabriken under tiden.
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-09-07 13:33:09 följande:
    Aldrig hört detta märke!! Har ni??Barnvagnens handtag lossnadeSverige 07 sep 13:13Barnvagnens handtag släppte mitt i rulltrappan. I vagnen, som är av märket Novalex senator -09, låg en nyfödd bebis när den for iväg utför trappan. Den otäcka händelsen inträffade i Stenungsund men vagnen var köpt i en butik i Tranås, skriver Göteborgs-Posten."Som tur var var jag inte ensam i trappan och personen som stod nedanför vagnen fick tag på den. Den är totalt livsfarlig! Ska man inte kunna ta upp en vagn i rulltrappan utan att handtaget släpper?" skriver kvinnan i sin anmälan till Konsumentombudsmannen som nu granskar barnvagnens säkerhet.
    Aldrig hört.
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-09-07 17:03:23 följande:
    Vaddå? Vad är det för fel på en lada? Vi kan nog skramla ihop till en *snäll*  men då måste du lova att köra den bland folk.
    Jep, ska klä mig i det finaste mollysar jag har och ut och söndagspromenera på stan *stolt*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19