Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Fröken Småland skrev 2009-09-20 16:03:28 följande:
    Och jag adopterar tvillingar.
    Jag köper två små hundar!
  • Stargirl
    yrväder skrev 2009-09-20 19:39:16 följande:
    Vad menas med att dom presenteras då? Kommer vagnarna då, eller kommer man bara få veta mer om dom då?
    Nu repsenteras ju nya Bee. Den kommer till butik i Feb. Man presenterar nyheter två ggr per år hos Bugaboo. September och Mars. Sedan kommer nyheterna ofta 5-6 månader efter att de presenterats.
  • Stargirl
    yrväder skrev 2009-09-20 19:45:09 följande:
    Ok, vad tros om möjligheten att det kommer ett nytt chassi? Det känns ju rätt troligt att dom är less på alla reklamationer. Men å andra sidan gillar jag camen rätt mkt i modellen, så jag hoppas dom inte gör en alltför olik. Förvisso är ju både geckon, frogen och camen rätt lika varann så dom kanske inte gör några drastiska förändringar?
    Näe, Cameleon förblir den samma, Bee likaså. Det kommer två NYA modeller. Inte en uppdatering på Cameleon eller Bee.
  • Stargirl
    yrväder skrev 2009-09-20 20:04:48 följande:
    Jo det fattar jag, men med tanke på att dom tre tidigare modellerna liknar varann ganska mycket så kanske dom nya inte blir så annorlunda. Egentligen vill jag ju ha en cam med gamla chassit, men det finns ju liksom inte att få tag på nytt.Men en av dom nya modellerna lär ju vara syskonvagnen misstänker jag....
    Näe, de var tydliga med att Bee och Cameleon förblir och det kommer två NYA modeller. Dvs inget som liknar de som redan finns.
  • Stargirl
    yrväder skrev 2009-09-20 20:11:13 följande:
    Jag har lite beslutsångest. Jag bor ju liksom i landets norra delar, och det finns inte så mkt begagnade buggor/buggadelar häruppe. Nu kommer det mest troligt att säljas ett frogchassi häruppe inom snar framtid och jag är kluven. Vi ska inte ha barn ännu, utan kommer väl vänta ca 1 år till, men jag är ju som rädd att frogchassit kommer ta slut på det holländska lagret tills dess. Innan jag visste att det skulle komma nya modeller så var planen att köpa ett frogchassi och göra en hybrid. Mest för att jag inte vill köpa en ny cam med strulchassi. Jag är sugen på att ta chansen och köpa frogchassit (som är från maj 09) men sambon tycker (såklart, karlar ) att jag ska vänta, det kan ju komma nån ny bra, och fin modell.Jag gillar ju liksom camen, och är rädd att om jag väntar, så finns det inga frogchassin att få tag på, och så kanske jag inte gillar nya modellen.....Jag gillar ju tex inte alls been, tycker både gamla och nya är ful som stryk Åh, beslutsångest deluxe
    Jag skulle köpa en Cameleon. Du  har ju rätt att reklamera om ngt skulle hända men glöm inte bort att de som inte bytt sitt chassi inte hörs och de som gjort det skriver ofta och frågar om råd. Så det är nog inte så stor procent som representeras i denna tråden.
  • Stargirl
    yrväder skrev 2009-09-20 20:20:26 följande:
    Det har du iof rätt i Visst gick det att popnita ihop handtaget också om man ville det? Jag gillar liksom inte förändringar Iof tyckte jag faktiskt att camen var skitful första gången jag såg den Nu kan jag inte tänka mig nån annan vagn den dagen vi skaffar barn. Men det tog väl ett år eller så innan jag vande mig vid tanken.
    Det går väl att popnita men jag tror att Bugaboo redan fixat problemet. Men att det fortfarande finns vagnar med "problem" på marknaden.  Det kanske tar ett par månader till och sedan hr man inget mer om det.
  • Stargirl
    Skrutt 83 skrev 2009-09-20 23:09:08 följande:
    En lite fråga.. Hur tycker ni bugaboos egen åkpåse håller måttet på vintern? Är den tillräckligt varm? Har min i redan nu. Funderar nämligen på nytt topset och vill då ha matchande åkpåse men funderar på om jag ska köpa bugaboos eller någon annan? Vilken annan åkpåse sitter bra och kan ni rekommendera som är riktigt varm och ombonad? Kan tillägga att jag ska ha den i sittdelen
    Vi har absolut tyckt att Bugga åkpåsen är bra. Den sitter BÄST, som gjuten. Sen kan man börja använda den redan nu och ha den tills april. Är det super kallt har jag kompletterat med en fleece filt. Jag tycker just att tjocka åkpåsar har så kort användnings tid att jag gillar Buggans.
  • Stargirl
    Preggie skrev 2009-09-21 08:34:02 följande:
    Den ser toppen ut! Stargirl: tror du att den kan funka på UJ också?
    Den har adaptrar som ska klickas fast på chassit. Ett set till Cam och ett set till Bee. De kan sedan sitta på. Så jag tror inte den passar på ngt annat märke. Men jag kan ka fel.
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-09-21 08:44:59 följande:
    Strålande!Jag har ju en Bee och en Cam. Då kan jag alltså byta emellan med ett enkelt klick?
    Jep, klick and go....det var barnsligt enkelt....Det enda som du kanske vill ha på båa är elastiska bandet som håller upp brädan då du inte använder den. Kanske kan du köpa ett extra?
  • Stargirl
    SeriousGangBang skrev 2009-09-21 10:31:11 följande:
    måste bara visa hur nöjd lillasyster Hilma är i sitt vrålåk
    Sån liten gobit! Härligt det ser ut. GRATTIS.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19