yrväder skrev 2009-09-20 20:11:13 följande:
Jag har lite beslutsångest. Jag bor ju liksom i landets norra delar, och det finns inte så mkt begagnade buggor/buggadelar häruppe. Nu kommer det mest troligt att säljas ett frogchassi häruppe inom snar framtid och jag är kluven. Vi ska inte ha barn ännu, utan kommer väl vänta ca 1 år till, men jag är ju som rädd att frogchassit kommer ta slut på det holländska lagret tills dess. Innan jag visste att det skulle komma nya modeller så var planen att köpa ett frogchassi och göra en hybrid. Mest för att jag inte vill köpa en ny cam med strulchassi. Jag är sugen på att ta chansen och köpa frogchassit (som är från maj 09) men sambon tycker (såklart, karlar ) att jag ska vänta, det kan ju komma nån ny bra, och fin modell.Jag gillar ju liksom camen, och är rädd att om jag väntar, så finns det inga frogchassin att få tag på, och så kanske jag inte gillar nya modellen.....Jag gillar ju tex inte alls been, tycker både gamla och nya är ful som stryk Åh, beslutsångest deluxe
Jag skulle köpa en Cameleon. Du har ju rätt att reklamera om ngt skulle hända men glöm inte bort att de som inte bytt sitt chassi inte hörs och de som gjort det skriver ofta och frågar om råd. Så det är nog inte så stor procent som representeras i denna tråden.