Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

freakfia skrev 2009-09-23 10:51:44 följande:
    Hmmm, jag funderar på... Om man kan ha PF´s skurvy åkpåse till RED? Topsettet borde iaf funka :)
    *tänker* tror det funkar utmärkt. Det är ju trots allt denim med röda loggor och broms + svart chassi. En väninna har beställt med offwhite åkpåse till sin bebis som föds i Januari.
  • Stargirl
    freakfia skrev 2009-09-23 11:00:21 följande:
    Jag har seriösa "villha"-problem... Jag ska hålla mig i skinnet tills mannen säger oki :)(Läs; seriös övertalningskampanj pågår )
    Hihihi...ja en (RED) vagn skulle kräva övertalning här oxå. Men har redan förklarat att den nya bee ska jag HA.....det är trots allt den sista vagnen jag köper till dottern. Sen är det slut.....tror jag *s*
  • Stargirl
    freakfia skrev 2009-09-23 11:21:34 följande:
    Har ju en treåring som kan åka i den gamla buggan ett tag, istället för skruttiga Brion... Eller så kan man ju sälja den gamla.. *tänktänk*
    Mmmm....svårt. Hellre en Bugaboo än en Brio vänta på den nya Bee och sälja den gamla Cameleon sen och ha den nya Bee till din 3 åring vagntiden ut...det ska jag ha
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-09-23 23:16:29 följande:
    Har en fråga, om man nu köper RED... och man fåt problem och måste reklamera chassit, får man ett silvrigt då? Iom att det bara är tillfällig produktion på dessa.. Någon som vet?
    Näe, de tillverkas ju extra för att ha ifall man behöver reklamera.
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-09-24 08:26:49 följande:
    Ja visst måste det vara så. Skulle ju vara jättekonstigt annars.
    Ja självfallet är det så. Man gör ju inte exakt den mängden som man säljer. Det görs ju service ex oxå.
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-09-24 08:33:31 följande:
    Annars kunde man iofs kalla det überlimited edition .
    Även Marc Jacobs som tillverkades i 15 ex har säkerligen service delar hos Bugaboo. Är tämligen säker på att det är så.

Linda Rosing har köpt en Bugga (RED) Har läst lite i hennes blogg. Det är rätt synd om henne. Hur kan folk vara så elaka......Ja inte om hennes vagnval utan mer om allt annat.
    Hol valde mellan en crecent och en bugga *s* är det inte konstigt att välja mellan dessa två?
  • Stargirl
    panzermensch skrev 2009-09-24 08:47:33 följande:
    ska hon inte ha brio go? De ser ju ut som kundvagnar och senaste kändisvagnen ju
    Nej, hon har köpt en (RED), skriver hon om på bloggen.

Det finns väl ingen kändis som har en Brio GO, vem har en sån? Kanske Kristian Look.
    Läser dagligen Alex Schulmans blogg och han har iaf en Bugga....han om ngn är ju känd
  • Stargirl
    yrväder skrev 2009-09-24 09:01:00 följande:
    Fast han har ju monterat suffletten fel
    Jasså Hoppas ngn påpekat det.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-09-24 09:19:47 följande:
    Gwen Stefani har väl en sån? Möjligen var det en Sing *förträngt hela saken*
    Men hon har ALLA vagnar.....riktig vagn galning. Hon har ju Cameleon och Bee oxå.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-09-24 09:29:09 följande:
    Ja, och med skitkul tyg på. Tänk vad stålar hennes gamla Cameleon skulle inbringa på Ebay!
    Ja det var tyg från hennes egen kläd kollektion. Bugaboo sydde en custom made Cameleon till henne.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19