Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Fröken Småland skrev 2009-09-22 07:27:03 följande:
    Stargirl och thj: Hur blir det med åkpåsen nu när Bee har ändrat modell? Skulle det bli en universal som passar alla modeller, även Bee eller hur var det? Och i så fall finns det ju anledning att se fram emot Bee-åkpåsarnas färger även till Cameleon *spånar* Svart lär det ju vara många som köper
    Universal åkpåsarna kommer till våren när nya Bee kommer. Men nu till hösten är det fortfarande de gamla.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-09-22 15:33:29 följande:
    Men alla färger kommer att vara kvar? Både Bees och Cameleons?*håller tummarna för ytterligare någon färg*
    Ja alla förutom Paul Frak som börjar ta slut. Så ska man ha PF så bör man skynda sig att shoppa.
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-09-22 15:40:57 följande:
    Ibland är Bugaboo inte heeelt genomtänkta.Åkpåse till våren? För att Australien är deras hetaste marknad?
    Men de nya tillbehören lanseras ihop med nya Bee. Därför lanseras även åkpåsen då. Alternativet är att de lanseras till nästa höst men det är enklare att lansera en vagn och tillbehör samtidigt.
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-09-22 17:35:01 följande:
    Pratade med butik (Kidzshopen) idag om det och de sa att Sverige kommer få ca 125-150 st vagnar och när dessa är slut så är det slut helt enkelt, Strax över 500 st vagnar till hela europa.Frågade även om syskonvagn och de sa att även de hört rykten om detta "på stan", men att Bugaboo ej själva bekräftat ngt sådant och att det inte ligger aktuellt än på ett tag i sådanafall. De skulle träffa representant för Bugaboo idag på em och fastställa det exakta priset för RED:en .
    Jo syskonvagn är bekräftat av Bugaboo. På ett event de hade talade VD´n och sa att nästa år lanserars två nya vagnar varav den ena är en dubbel.
  • Stargirl
    Bellbox skrev 2009-09-22 17:46:48 följande:
    Om man gissar vilt; vad kan deras dubbel komma att KOSTA ?!-vill ha!!(men blir det massa "barnsjukdomar" vill man kanske inte vara först ut eller vad tror ni? )Men Bugaboo har väl inga barnsjukdomar
    Beror väl på vad som ingår i en dubbel.....Kan inte ens gissa innan jag sett den. Men om jag får gissa är den ngt helt nytt. Inget som redan finns med funktioner som överträffar. Så följer med intresse.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-09-22 18:39:18 följande:
    Fast är den inte rätt svårmatchad? *funderar*
    Jag ska ha brun/brun och den gula giraffen i vinter dottern behöver ju fortfarande åkpåse då de sover ute på dagis. Sista vintern hon har vagn så jag får suga det sista ur det hela helt enkelt.
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-09-22 19:40:45 följande:
    Kanske borde tänka om det där med att jobba statligt och ringa den där headhuntaren och säga att jag gärna blir köpt av amerikansk jättekoncern *drömmer om obegränsade mängder shopping*
    Kör på det! Kanske kan du och din man komma överens om att han går ner i erbetstid lite under ett år och sedan får ni fundera för och nackdelar.
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-09-23 10:30:19 följande:
    OM man skulle gå och skaffa sig en RED, vilken färg på åkpåse tycker ni man kör på då? Har en son om det nu spelar ngn roll !
    RÖD passar perfekt med den röda bromsen och röda loggan.
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-09-23 10:33:03 följande:
    Ja eller hur! Men en vän sa att alla kommer tro jag drar en liten tös då ! Men röd kan väl vara åt båda liksom, ja rosa med för den delen !
    Men vad spelar det för roll? Rött är dessutom en väligt unisex färg. Som rosa och lila inte är. Men inte för att jag bryr mig om det.
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-09-23 10:46:07 följande:
    Ja sant! Dessutom ser han väldigt killig" ut och har alltid gjort och om ngn skulle tro han var en liten tjej så tja..spela roll liksom.
    Ja precis. Rött är en snygg färg och båda mina killar (6&8 år) har gärna på sig rött (iofs har de gärna på sig rosa och lila oxå) Dottern har oxå en massa rött. En superfin unisexfärg!
    Röd åkpåse är givet till en (RED) vagn.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19