Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

imsa skrev 2009-09-13 22:05:33 följande:
    jag kollade med bonti, dom hade reserverat men visste inte hur många de skulle få och de visste inte heller när de skulle komma...dom verkade inte så pigga på att lämna ut info!
    Kolla med Kidzshop då. De är ju så service minded. De kan säkert boka av en vagn åt dig mer än gärna
  • Stargirl
    malinkaunitz skrev 2009-09-14 08:06:00 följande:
    Nu har jag bokat en ny denim red från kidzshop :DNu vill jag bara ha hem vagnen ...LYCKLIG
    Oj, spännande.
  • Stargirl
    starlet skrev 2009-09-14 08:55:07 följande:
    Kul! Fick du nåt  pris? Jag har bokat och lagt HP men har inte fått nåt exakt pris ännu. Men är man ivrig så är man
    Den ska väl kosta 10% mer än den gamla denim. Eftersom det gamla denim priset aldrig höjdes eftersom den utgått.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-09-14 09:05:42 följande:
    Ah men för faen...man kanske skulle byta upp sig till en ändå då? Om man säljer sin gamla menar jag.Eller gammal och gammal. den är väl 4 månader typ
    Ja andrahandsvärdet är skyhögt just nu!!!
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-09-14 10:11:28 följande:
    Åå säg inte så, jag blir ju lockad!
    Hade en kompis som sålde en 3 år gammal CAM med lite tillbehör som åkpåse och en hemmasydd suffla. Hon fick nästan 7000 kr tyckte det var ett bra pris och hon hade en massa som ville köpa vagnen. Dock var den i  fint skick med grå bas och svart canvas.
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-09-14 14:39:35 följande:
    En fråga, såg något om den red edition vagnen. Finns det några bilder? blev helt lyrisk, och då jag regelbundet har just flera grejer bla Ipod.Tror jag kan motivera detta riktigt bra för min man oxå, det är ju för en god sak.Hur länge kommer försäljningen pågå?En annan ssk, såg att någon skrev att ni rek en emmaljunga citycross om man skulle gå i terräng ibland. Jag är 163 och väger 45 kilo. Ingen stor tjej liksom. Jag tycker Emmaljungavagnarna är monster. Ev kan jag kanske hitta en beg på blocket till skogsprom. Men det jag gillar med Buggan är att den verkar lätt. Är den lätt att fälla och lyfta in i biilar osv?Min enda tanke jag har som gör mig tveksam är att jag bor i Visby och vi har kullerstenar inne i gamla Visby dvs innan för ringmuren,... tror ni svirvelhjulen kommer klara detta? Dock är inte centrum där med tex alla affärer och så. Bor inte innan för muren heller. Så svårt att fråga folk då jag inte vet någon på hela ön som har en bugga. Den säljs inte i vår enda butik här. Alla (med modifikation) på ön har Emmaljunga och Babytravel. Ingen av dessa vagnar tilltalar mig..Åsikter?
    Du kan ser bilder på bugaboo.com på red denim. Jag har oxå ipod nano från red kollektionen
    Kullerstanar av normalt slag funkar helt OK, sånna extra stora är svårare. Men om det bara handlar om ett par meter så funkar det att dra vagnen efter sig.

Vanliga eljuspår, gräs, asfalt, grus etc funkar bra. Dock inte sandstrand eller nylagd singelgrus.

Vagnarna släpps i slutet av månaden och det är en limited edition. Inga fler vagnar finns att beställa än det som kommer nu. Så förboka är grejen! Kidzshop.se ska var bra och pålitliga med att skicka etc. Sen så kommer säkert de i sthlm city få ta in vagnen. Så man får vara snabb tror jag.
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-09-14 16:14:32 följande:
    Gud, jag vill sååå ha en red,.. har kollat in bilder. Ser så annorlunda ut med det svarta chassit. Om man beställer nu, då betalar man hand penning? hur lång tid tills den levereras? då betalar man resten? Vi bestämde förra veckan oss för att åka på semester till Thailand i nov. Kommer få svårt att motivera igenom köp av vagn redan...
    www.kopbarnvagn.se kan du delbetala vagnen. vet dock inte om de får in några (RED) vagnar. Men ring och hör. De lägger säkert undan åt dig om du vill.
    Jag tror inte man kan göra annat än att beställa och betala hela summan vid leverans då det är en special edition. Om du inte delbetalar. Det är ju smidigt om man vill ha ngt och det var kanske inte precis budgeterat till denna månaden.
  • Stargirl
    BamMyMan skrev 2009-09-14 16:31:44 följande:
    Är red edition chassit exakt lika som cameleons? Det ser lite tunnare/ smalare ut på de bilderna jag sett?
    Exakt samma, fast svart. Kanske gör den svarta färgen att den ser mer slimmad ut?
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-09-14 16:55:08 följande:
    Ja reagerade oxå på att den såg smalare ut, men som sagt jag tror att det är för att den är just svart. Konstigt annars ju.Det finns ett sparkonto så jag kan betala hela vagnen, blir bara mycket på en gång å ni vet ju hur killar är. Men jag tror vi kan motivera in den här hemma. Dock blir jag inte ensam då vi verkar vara två öbor i denna tråd. What are the odds =) Vi kommer vara snyggast i Visby iaf.
    Mmmm. men jag tror att man får skynda sig. De går iaf inte att beställa fler av.
  • Stargirl
    Teresia78 skrev 2009-09-14 19:42:35 följande:
    Rosa och orange? Lät spännande, men sambon lär endast låta sig övertalas till det om det blir en tjej  men du menar väl den nya rosa förstås?Havanna Vs Neo: Ok, tack för hjälpen. Sambon ska dit i veckan och tänkte bara om de hade några Bugga-grejer att fynda
    Inget i centrala Amsterdam. du får åka ut till förorten faktiskt. Inte så stor prisskillnad att det är värt det tycker jag. Men om det ligger en butik vägg i vägg med hans hotell så är det ju kul.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19