Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Lalalong skrev 2009-09-14 21:17:05 följande:
    Hihi, fulsnyggt okej faktiskt, men känns lite risky att chansa och jag är sån där näthandlare Gillar det bättre än att handla i affär...Jag är ju fullkomligt förälskad i Frank Paul toppen. Är där inte någon röd "ruta" på sufletten där med... tycker jag sett det. Fast jag tror aldrig min man skulle gå med på det Han lägger sig i för mycket
    Nej inget rött.
    Orange, blå, sand.....ja vad mer....brunt.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-09-20 09:24:57 följande:
    *slänger Voodoo-dockan och drar tillbaka Interpolefterlysningen*Går det att skjuta in sitsen som gamla Bee? Den ser lite lång ut. Är Beenästet nytt eller gamla? Fin ståbräda och snygga Bee-hjul
    Ja den går att skjuta in precis som på den gamla. Samt justera i höjd på ryggen. Ståbrädan är suuuuuper enkel att klicka av och på. Klick and go.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-09-20 09:28:03 följande:
    Samma klick and go-system på Cameleon också?
    Jep, samma. Även på gamla Bee, frog och Gecko passar den. Så ENKELT....aldrig sett en ståbräda som är så enkel att klicka av och på.
  • Stargirl
    starlet skrev 2009-09-20 11:09:24 följande:
    Å så fina bilder!  En sån ståbräda ska jag ha!
    så bra då.
  • Stargirl
    starlet skrev 2009-09-20 11:17:39 följande:
    Jag har beställt en vanlig ståbräda mest för att sonen vill ha en såndär "skateboard"Men den här såg ju mkt finare ut ju...såklart Och om den dessutom passar på min Bee så är det ju kanske bättre...
    Bättre utan tvekan. Den finns nog i butik inom ett par veckor. Vet inte exakt utpris men säkerligen lite dyrare än den gamla. Men enligt mig mycket bättre.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-09-20 12:38:16 följande:
    Det kommer inga nya färger på Bee
    Fast det är lovat nya såpecial editions under 2010 Hoppas de är fina.
  • Stargirl
    thj skrev 2009-09-20 14:03:57 följande:
    iiieeee!!Vilket kul år det kommer bli
    Ja spännande......på mässan avslöjades även att om ett år ska två nya vagn modeller presenteras dock inget om exakt vad det blir.
  • Stargirl
    Bellbox skrev 2009-09-20 14:39:36 följande:
    Förlåt att jag bara kikar in igen (var ett tag sen sist) & inte orkar bläddra bakåt för att se om någon ställt frågan; men sades NÅGOT på mässan om syskonvagn???
    Ja det sas ngt kryptiskt. Det kommer en dubbel som inte är en dubbel, som är en singel men ändå inte Detta sas i talet som hölls av VD´n på festen dit vissa återförsäljare var bjudna. Vad det betyder får vi nog veta i framtiden.
  • Stargirl
    Bellbox skrev 2009-09-20 14:43:27 följande:
    "framtiden"; kan det handla om 2010 tror du/ni?! *hoppas hoppas*
    Ja nästa år sa han. Men då den inte visats ännu så måste man räkna med slutet av året iaf.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19