Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Tazze skrev 2009-09-13 13:17:48 följande:
    Måste ju fråga er en sak, jag bytte till sittdelen igår, eller min make gjorde det.Men när han skulle få dom där banden med dom öglorna så gick den ena av. Kan man sätta dit en så igen, eller va ska jag nu göra?!hoppas att det är någon som fattar vad jag menar.
    Gick hela bandet av? Jag tror du får ta på liggdelen igen och reklamera sittdelstyget.
    Eller lossnade öglan? Jag tror du får reklamera även här men du kan ju använda den tills du får en ny.
  • Stargirl
    Tazze skrev 2009-09-13 13:21:32 följande:
    Nä bandet är helt, det va bara öglan som lossnade.men kan jag reklamera även om jag har köpt den beg?
    Jaha, näe det kan du inte. Garantin gäller bara första köparen. Du kan gå till en skräddare och så sätter de dit en ny sådan öljett. Konstar nog inte mer än ett par tior.
  • Stargirl
    Tazze skrev 2009-09-13 13:31:58 följande:
    Okej, då får jag ta o fixa det nu i veckan, när jag ändå ska ut o leta efter nån snygg sufflett och sittdel.
    Lycka till! Själv har jag köpstopp just nu på vagntillebehör
  • Stargirl
    sara1981 skrev 2009-09-13 14:18:44 följande:
    Såg helmarin (cam) på stan i förrgår, var verkligen supersnyggt!!
    Mmmm....med en offwhite åkpåse.....hur snyggt som helst!!!
  • Stargirl
    MammatillO skrev 2009-09-13 14:26:11 följande:
    stargirl:När var mässan i köln?måste ju hålla utkik på din hemsida efter bilder
    Börjar på Torsdag. Så torsdag kväll hoppas jag kunna ladda upp bilder.
  • Stargirl
    cookie dough skrev 2009-09-13 15:15:19 följande:
    Hejsan!Undrar om någon har en bugaboo med denimklädsel här? Jag är väldigt sugen på att köpa denimvarianten (säljs iaf fortfarande i London), men undrar hur det blir efter att man tvättat en sådan klädsel några gånger? Kanske känns urtvättat och fult efter ett tag?Någon med koll?
    Det kommer en Limited edition Denim med svart chassi om ett par veckor. Den kommer att kosta lika mycket som den vanliga Denim. Jag skulle vänta på den.

Jag har tvättat mitt denim 2 ggr. Ingen större skillnad på tyget. Men det är som med jeans. det kommer att synas efter ett par år var slitagen är. Tror det blir urhäftigt. Lite mer personligt.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-09-13 15:25:40 följande:
    Fast man kommer nog inte kunna köpa klädseln lös va? Bara tillsammans med komplett vagn?
    Nej, precis. Bara ihop med vagnen....förstod inte att det gällde bara klädseln.
  • Stargirl
    cookie dough skrev 2009-09-13 15:26:00 följande:
    Aha, är det en red edition-variant? Bättre med svart chassi än med denim?Tack för svaret förresten!
    Ja (RED) som www.joinred.com produkt. Jag har ex en Ipod nano i (RED) limited edition.

Chassit är svart ist för aluminium, det är varken bättre eller sämre. Men annolrunda och verkligen inget som alla har.
  • Stargirl
    cookie dough skrev 2009-09-13 15:48:26 följande:
    Ok, nu är jag med dig. Svart låter onekligen intressant! Har inte ens tänkt på chassifärgen, bara snöat in på att jag vill ha denim.(Ska alltså köpa hel vagn, inte bara klädsel.)Tack för input! Jag återkommer!
    Man kan förboka (RED) denim i butiker som får in den i slutet av September iaf i Sverige. De kommer i en mindre upplaga så kan vara bra att vara tidigt ute. Hade jag behövt en hel vagn eller haft ett yngre barn hade jag definitivt köpt en!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19