• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Fröken Småland
    jippy skrev 2009-09-28 19:56:35 följande:
    Bör man ha fleece tyget i vinter (liggdelen) eller går det bra att ha canvas tyget? Jag har toptyg i off-white som jag tycker är snyggare än den svarta fleecen som jag fick med på köpet. Men kom precis på att det kanske håller värmen bättre med fleece....
    Tyg kan ju inte värma av sig själva och båda är nog lika bra på att hålla kvar värmen. Däremot är ju fleece lite mjukare och varmare mot huden förstås, på en sittdel.
  • thj
    Stargirl skrev 2009-09-28 19:52:28 följande:
    Så långt lagret räcker....den är kanske slut nu..... men man kan säkerligen beställa den som en lös suffla? Har du testat det?
    Jag har testat det finns inga tyvärrr!!
  • Kajsan
    Vickan I skrev 2009-09-28 17:28:02 följande:
    Var och köpte mig en PF-åkpåse idag och ville bara säga till andra som kanske funderat på en också att de är 100 kr billigare på Bonti än på Kidzshopen eller NK .
    Vilken blev det?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2009-09-28 20:18:38 följande:
    Vilken blev det?
    Ah jag såg
    De kostar dock 1399 på Bonti också, ivarjefall när jag sist kollade.
    Butikspersonalen kanske vara tog fel pris...
    Jo just det!
  • Vickan I
    Kajsan skrev 2009-09-28 20:21:16 följande:
    Ah jag såg De kostar dock 1399 på Bonti också, ivarjefall när jag sist kollade.Butikspersonalen kanske vara tog fel pris...
    Fast det stod 1299 på skylten och därför frågade vi extra, för jag skulle lägga undan den så länge (hade en undanlagd på NK redan där den var dyrare). Så tjejen kollade  datan/kassan och sa att jo det stämmer 1299 kr kostar den?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • modestyclara

Vickan I skrev 2009-09-28 20:24:17 följande:

Fast det stod 1299 på skylten och därför frågade vi extra, för jag skulle lägga undan den så länge (hade en undanlagd på NK redan där den var dyrare). Så tjejen kollade  datan/kassan och sa att jo det stämmer 1299 kr kostar den?
    ha ha, Bonti i ett nötskal Ibland dyrare, ibland billigare, noll koll medvetslös

med undantag av typ två-tre personer som jobbar där som faktiskt VET vad de sysslar med...
  • Vickan I
    modestyclara skrev 2009-09-28 20:28:24 följande:
    Vickan I skrev 2009-09-28 20:24:17 följande: ha ha, Bonti i ett nötskal Ibland dyrare, ibland billigare, noll koll medvetslös med undantag av typ två-tre personer som jobbar där som faktiskt VET vad de sysslar med...
    Hahaha ja kanske. Men det var superbra service idag iaf och tackar och niger för 100 kr "rabatt" då .
  • Kajsan
    modestyclara skrev 2009-09-28 20:28:24 följande:
    Vickan I skrev 2009-09-28 20:24:17 följande: ha ha, Bonti i ett nötskal Ibland dyrare, ibland billigare, noll koll medvetslös med undantag av typ två-tre personer som jobbar där som faktiskt VET vad de sysslar med...
    Ah, du var nog på Norrtullsgatan, jag vet bara vad de tar på Karlavägen Det var där jag kollade.
    Jo just det!
  • Vickan I
    Kajsan skrev 2009-09-28 20:31:50 följande:
    Ah, du var nog på Norrtullsgatan, jag vet bara vad de tar på Karlavägen Det var där jag kollade.
    Fast vi var där med då min kompis köpte Clancy där, den var slut på Norrtullsgatan. 1299 kr för henne med .
  • modestyclara

Vickan I skrev 2009-09-28 20:36:22 följande:

Fast vi var där med då min kompis köpte Clancy där, den var slut på Norrtullsgatan. 1299 kr för henne med .
    aj, aj. någon som måste styra upp lite imorgon tror jag
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19