• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Kajsan
    Vickan I skrev 2009-09-28 20:36:22 följande:
    Fast vi var där med då min kompis köpte Clancy där, den var slut på Norrtullsgatan. 1299 kr för henne med .
    Haha, oj, ja då hittade ni nog bara nån som inte visste priset bara, det är bara att tacka och ta emot liksom {#lang_emotions_laughing} ( varför händer det aldrig mig? )
    Jo just det!
  • Vickan I

Ja vi hade tydligen übertur då . Vad är oddsen för det egentligen...två olika säljare i två olika butiker hahaha. SÅ himla bra, man kanske skulle slagit till på en vagn och sett vad priset skulle blivit på den !!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • modestyclara
    MammatillO skrev 2009-09-28 20:45:23 följande:
    vill ha en Julius eller colurblocks åkpåse , men vete tusan vilken som passar med brunbas
    girafffen! *dreggel*
  • Vickan I
    MammatillO skrev 2009-09-28 20:45:23 följande:
    vill ha en Julius eller colurblocks åkpåse , men vete tusan vilken som passar med brunbas
    Clancy (giraffen) helt klart. SKitsnyggt. Annars colorblocksen. Julius går mkt i svart och inte så kul till brun bas.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Skrutt 83

Sofia8: Japp jag har den combon! :D Köpte åkpåsen idag! Så glad! Har inte heller sett den på stan!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • MammatillO

bara det dom e ju ap dyra *suck*

modestyclara skrev 2009-09-28 20:49:44 följande:
    girafffen! *dreggel*
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-09-28 20:49:44 följande:
    girafffen! *dreggel*
    Jag har bestämt mig för brun topp och giraffen...... *slurp* det är min must have just nu....Den bruna toppen har jag redan sedan innan.
  • Fröken Småland

Tänk jag har aldrig tyckt att giraffen är fin men nu har det varit ett sånt himla tjat om den så att jag har blivit sugen på den också *suck*

• Mammatilltretroll

Hej hopp!

Missades eller ignorerades mitt inlägg tidigare? Tråden rullar så snabbt så man kanske missar lätt..?

Jag har en skötväska som jag älskar och vill behålla, kommer inte ihåg märket, men det är som en lång axelrem man hänger över styret och den glider liksom ner hela tiden..
    Finns det några krokar att köpa till som man kan hänga väskor på?

Och var köper man vinterhjul billigast?

Jag betalade 7500 för en Cam som är köpt för 3 månader sen, garanti och kvitto kvar, grå bas och rosa canvas som var använd bara de få veckor vagnen var rullad ute. Ingick gjorde sittdel som alltså var använd typ 5 gånger, oanvänd och inplastad liggdel med madrass, oanvänd Denomsuflett, rött fleecetopset i superskick och en ny rosa Bugga åkpåse.
    Visst var väl det ett kap för 7500?

Nu funderar jag bara på var jag säljer det jag inte vill ha bäst? Och vad är rimligt i pris för? Och hur länge brukar man få ligga ute med annons innan någon nappar?
    Bugaboo rosa åkpåse använd 1 gång
    Rött topset i fleece i superskick
    Denimsuflett oanvänd

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19