• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    Onyxia skrev 2009-10-01 14:42:16 följande:
    Hittade bilden och en massa info om fakade buggor på Ebay på Bugaboos officiella facebook :)
    Hihihi...ja typiskt
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-10-01 14:38:38 följande:
    Jep, dessa två är i skinn. Personligen gillar jag den svarta och bruna bättre som är både billigare och snyggare. Tycker väskorna är ursnygga. Helt klart mer moderna än väskorna som finns på marknaden....är lite trött på krimskrams. Men har ju inga skötväskebarn längre *snyft*
    Jag tror faktiskt att jag kan tänka mig en ändå, trots att jag inte behöver skätväska längre heller.
    Den svarta i skinn är ju stilren och snygg!
    Jo just det!
  • Bellbox

Förlåt på förhand men jag vet då INTE om jag tycker att det svarta chassit var snyggt + med den röda bromsen
    Nu blir jag väl utbuad men jag tycker det gör att den ser ut som en Bugga-kopia men vi Buggafrälsta vet ju att det är orginal så det är väl det viktiga
    Känns mer som en tillfällig modefluga (det är väl bara ett antal?) och när några fler sådana kommit inom de närmsta åren i andra versioner så tror jag de klassiska chassina känns...ja just det; mer klassiska
    *förlåt förlåt förlåt men man får väl säga sin åsikt?*
    Kram ändå!

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-10-01 14:38:38 följande:
    Jep, dessa två är i skinn. Personligen gillar jag den svarta och bruna bättre som är både billigare och snyggare. Tycker väskorna är ursnygga. Helt klart mer moderna än väskorna som finns på marknaden....är lite trött på krimskrams. Men har ju inga skötväskebarn längre *snyft*
    Faktiskt tycker jag de är snygga
    Jag som klagat på Bugaboos skötväskor innan. {#lang_emotions_sealed}
    Med de här nya - I like!
    My sugar is raw
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-10-01 14:57:52 följande:
    Faktiskt tycker jag de är snygga Jag som klagat på Bugaboos skötväskor innan. Med de här nya - I like!
    Jep, jag oxå. Den bruna är en riktig goding.
  • Diana och Thea

Alla ni som fått hem (RED) vagnen. Gud så avis jag är. Svägerskan ska precis beställa en. Hon ska ha barn i februari. Tror ni att den finns att beställa på mässan imorgon? Vi ska dit så hon kan ju lika gärna göra det där.

Hoppas den finns att se iaf....är galet sugen på att se den irl. Den är bara så snygg och inte heller så dyr jag hade trott.

• starlet
    Fröken Småland skrev 2009-10-01 14:24:21 följande:
    Starlet: Grattis till din nya darling! Först i tråden med (RED), även om det verkar ramla in fler redan idag
    Tack snälla! Jag är helt lyrisk över att snart få köra barnvagn igen och en sån snygg dessutom{#lang_emotions_laughing}Sonen har ju inte suttit i vagn sedan i februari{#lang_emotions_frown}
  • Diana och Thea
    starlet skrev 2009-10-01 15:51:31 följande:
    Tack snälla! Jag är helt lyrisk över att snart få köra barnvagn igen och en sån snygg dessutomSonen har ju inte suttit i vagn sedan i februari
    Varför har han inte åkt vagn? *nyfiken*
  • starlet
    Diana och Thea skrev 2009-10-01 15:52:25 följande:
    Varför har han inte åkt vagn? *nyfiken*
    Han har blivit för stor bara{#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19