• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-10-01 17:20:21 följande:
    Jag tycker nog som du. *hukar för säkerhets skull* Har redan gått igenom lackade chassin under 90-talet och blev riktigt less på dem, kan säga att repor inte är kul på lackade chassin. Föredrar defenitivt klassiskt silverfärgat.
    Och här är ytterligare en Judas... Men jag gillar nya skötväskan i skinn
  • Bellbox
    Fröken Småland skrev 2009-10-01 17:24:36 följande:
    +
    Asereht skrev 2009-10-01 17:20:21 följande:
    Jag tycker nog som du. *hukar för säkerhets skull* Har redan gått igenom lackade chassin under 90-talet och blev riktigt less på dem, kan säga att repor inte är kul på lackade chassin. Föredrar defenitivt klassiskt silverfärgat.
    + Pixter = Sant!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2009-10-01 17:24:36 följande:
    Har inte tittat på den så noga, är lite rädd för att väecka nya habegär. Väskor är ju som bekant en svaghet här. *s*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
  • freakfia

Vickan I skrev 2009-10-01 14:19:02 följande:

freakfia och starlet - Ni som fått era älsklingar idag, vart beställde ni ifrån?
    Jag beställde min på Kidzshop, i torsdags har jag för mig. En heeel veckas väntan :P
  • modestyclara
    freakfia skrev 2009-10-01 18:14:27 följande:
    Vickan I skrev 2009-10-01 14:19:02 följande:
    Jag beställde min på Kidzshop, i torsdags har jag för mig. En heeel veckas väntan :P
    kidz rockar
  • Lumix

Fröken Småland skrev 2009-10-01 07:26:53 följande:

Jag är inte duktig på bilstolarna alls eftersom jag aldrig använt stol + vagn men ger mig på din fråga ändå . Såvitt jag vet så har inte Bugaboos (takadas) babyskydd någon klickbas? Däremot finns det ju adaptrar att sätta på vagnen men det var väl knappast det du efterfrågade?Takada och Bugaboo är visst inte helt överens om produktionen så frågan är hur det kommer att bli med deras samarbete i framtiden.
    Stargirl skrev 2009-10-01 07:48:32 följande:
    Jag har hört att Takata och Bugaboo är i tvist och har stoppat allt samarbete så det kommer inga fler bilstolar från Bugaboo. Inte i samarbete med Takata iaf.
    Tack så hemskt mycket för era svar
  • linaenn

Idag har jag varit och beställt en helbrun Bugaboo Cameleon med snöhjul. De har 15% rabatt på allt den här veckan i butiken som säljer Buggor här i Sundsvall (även beställningsvaror) så det var bara att passa på. 9500:- istället för närmare 11200:-. Superpris! Så om någon annan som som bor kring Sundsvall funderar på en Bugga så kan det kanske vara läge att beställa nu. *tipsar*
    Nu längtar jag massor efter både vagn & bebis.

• thj
    Kajsan skrev 2009-10-01 14:45:30 följande:
    Jag tror faktiskt att jag kan tänka mig en ändå, trots att jag inte behöver skätväska längre heller.Den svarta i skinn är ju stilren och snygg!
    Jag ska absolut ha en att ha jobb och laptop i passar pefekt även till det ändamålet..
    Jag är svag föt vitt{#lang_emotions_dreamer}men blir nog en brun för den va himla läcker den med.

• Fröken Småland
    linaenn skrev 2009-10-01 19:25:00 följande:
    Idag har jag varit och beställt en helbrun Bugaboo Cameleon med snöhjul. De har 15% rabatt på allt den här veckan i butiken som säljer Buggor här i Sundsvall (även beställningsvaror) så det var bara att passa på. 9500:- istället för närmare 11200:-. Superpris! Så om någon annan som som bor kring Sundsvall funderar på en Bugga så kan det kanske vara läge att beställa nu. *tipsar*Nu längtar jag massor efter både vagn & bebis.
    Wow, vilket pris! Grattis till en kanonvagn och bebisen i magen . Du beställde väl en åkpåse när du ändå var i farten?
    thj skrev 2009-10-01 19:36:08 följande:
    Jag ska absolut ha en att ha jobb och laptop i passar pefekt även till det ändamålet..Jag är svag föt vittmen blir nog en brun för den va himla läcker den med.
    Finns det någon förteckning över vilka väskor som finns i vilka färger? Skinnväskorna finns i svart, vitt och brunt eller? Och i båda storlekarna? Tygvarianten, vilka färger finns det där? Och vad står det på lappen; BugabooBag?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19