• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Trebarnsmorsan

Blir grymt sugen på att se Red-vagnen live,hörde att den skulle visas på
    Underbara Barn Mässan så man får väl ta sig en kik,
    kommer väl sluta med att jag beställer en!
    Får sälja min gamla på blocket!
    Är grymt sugen på dom nya skötväskorna också,
    den svarta skinnväskan blir ju cool till denimvagnen.

• Trebarnsmorsan
    Stargirl skrev 2009-10-01 14:08:41 följande:
    Shit.....snyggt!!!!
    Åh,vad fin den är,blir grymt sugen.
    Ska kolla in den på mässan imorgon,hoppas att det
    finns några kvar,har hört att det har varit mycket förhandsbeställningar på den...
  • Vickan I

Jippi nu finns min RED också att hämta ut ! Blir till å tvinga sambon att gå med när han kommer från jobbet för inte får jag med sonen i vagnen och det paketet hem själv . Eller iofs bärsele....hur ivrig är man inte hahaha.

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-10-01 16:27:03 följande:
    Jippi nu finns min RED också att hämta ut ! Blir till å tvinga sambon att gå med när han kommer från jobbet för inte får jag med sonen i vagnen och det paketet hem själv . Eller iofs bärsele....hur ivrig är man inte hahaha.
    Vill gärna se bilder
  • Senap
    Vickan I skrev 2009-10-01 17:03:05 följande:
    Hehehe kan lägga in på vagnen iaf . Men vad säger ni om denna egentligen? Läste en tråd om den nyss här på fl. Nästan 28.000 kr för en vagn , å ful var den med eller? www.barabus.se/produkt309/70_/concord_neo_car...
    {#lang_emotions_throwup}
    Ful som stryk och tung är den också.
    My sugar is raw
  • vinterkatt

Concord ser ut som nån crescent eller annan trams, tycker jag.

En fråga - vilken regnskydd passar bra till Bugaboo (förutom den som ingår)?
    Har shoppat färdigt till vårt kommande barn och hittar på grejer som jag "behöver". Barnet kommer i november och då regnar det i Gbg jämt och det verkar ganska bökigt med originalet.
    Passar Brios regnskydd (såg bara dem i nån affär)? Eller annat? Behöver inte vara snygg, men lätt att ta på/av.

• Senap
    Fröken Småland skrev 2009-10-01 17:10:40 följande:
    Ja, men du får ju med ett babyskydd i priset
    Lika ful den!
    My sugar is raw
  • Asereht
    Bellbox skrev 2009-10-01 14:56:34 följande:
    Förlåt på förhand men jag vet då INTE om jag tycker att det svarta chassit var snyggt + med den röda bromsen Nu blir jag väl utbuad men jag tycker det gör att den ser ut som en Bugga-kopia men vi Buggafrälsta vet ju att det är orginal så det är väl det viktiga Känns mer som en tillfällig modefluga (det är väl bara ett antal?) och när några fler sådana kommit inom de närmsta åren i andra versioner så tror jag de klassiska chassina känns...ja just det; mer klassiska *förlåt förlåt förlåt men man får väl säga sin åsikt?* Kram ändå!
    Jag tycker nog som du. *hukar för säkerhets skull* Har redan gått igenom lackade chassin under 90-talet och blev riktigt less på dem, kan säga att repor inte är kul på lackade chassin. Föredrar defenitivt klassiskt silverfärgat.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19