• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • freakfia
    starlet skrev 2009-10-01 11:48:16 följande:
    [citat]
    Haha, vilket projekt. Men det är allt värt det när du får packa upp vagnen!

Jag tror att jag ska släpa med mig kameran med, detta händer bara en gång :)
  • starlet
    freakfia skrev 2009-10-01 11:53:37 följande:
    [citat]Haha, vilket projekt. Men det är allt värt det när du får packa upp vagnen!Jag tror att jag ska släpa med mig kameran med, detta händer bara en gång :)
    {#lang_emotions_laughing}
  • Vickan I
    starlet skrev 2009-10-01 11:48:16 följande:
     Haha, jag sa igår att mannen får köra gamla uj:n eller been (kanske) Den här är min fiiina! Då förslog han att vi i sånna fall kanske bara skulle ha den nya som innevagn.
    Hahaha, sonen har lärt sig härma och skaka på huvudet så när jag säger att jag har beställt en ny vagn till grabben så säger skakar sambon på huvudet och säger "men Alvin, visst är inte vagnen till dig egentligen" och då skakar den lilla skiten på huvudet han med .

Funderar starkt på att köra vagen utan barn i? Är det galet??? Jag menar tänk om han dreglar i den eller ve och fasa kladdar en majskrok !!!!

Men åhhh jag vill också få avi idag   *ledsen i ögat*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Miss Boring
    freakfia skrev 2009-10-01 11:39:15 följande:
    Såg plötsligt för mig själv hur jag drar Briovagn lastad med Bugaboolåda, bebis i bärsele på magen samt 3½åring på väg hem från dagis... Detta kan bli intressant, men vad gör man inte för att få pilla med nya vagnen :P
    Haha, tänkt vad aman kan anstränga sig när nya vagnar är inblandade!!!!
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Stargirl
    starlet skrev 2009-10-01 11:23:43 följande:
    Här hämtat min vagn! Tjoho!!!Ursäkta att den är lite skrynklig men jag har precis fått upp den ur kartongMin man sa att det svarta chassit helt klart var värt de extra pengarna (hade ju beställt en brun först) och det var ju kul att höra att även han är nöjd!
    Shit.....snyggt!!!!
  • freakfia

Puh! Tror ni inte att det blåste rejält ute? Desutom hade jag förträngt att storasyster cyklade till dagis imorse :P
    Men nu står lådan i lekrummet och väntar på att bli öppnad. Det blir när mannen kommit hem och middagen är äten :)

• Vickan I

freakfia och starlet - Ni som fått era älsklingar idag, vart beställde ni ifrån?

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Onyxia

Har ni sett denna?

http://www.familjeliv.se/hem/onyxia/gallery/phpjz0xjk.jpg

Bugaboo Bag: This is not just a diaper bag for your child, but a modern carryall for adults. The sleek design and surprisingly functional interior make the Bugaboo Bag a permanent accessory, to be used well beyond childhood. The Bugaboo Bag is practical for play dates and errands and stylish enough for afternoon meetings too. No available in store.

• Stargirl

Jep, dessa två är i skinn. Personligen gillar jag den svarta och bruna bättre som är både billigare och snyggare. Tycker väskorna är ursnygga. Helt klart mer moderna än väskorna som finns på marknaden....är lite trött på krimskrams. Men har ju inga skötväskebarn längre *snyft*

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19