• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Vickan I
    SeriousGangBang skrev 2009-10-01 11:06:59 följande:
    oki hon kanar ner även om vagnen inte rullar, lite irriterande
    Men oj, ja så mkt ska det inte luta!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • SeriousGangBang
    Vickan I skrev 2009-10-01 11:07:52 följande:
    Men oj, ja så mkt ska det inte luta!
    det är iofs om hon skruvar på sig lite ... men hon är ju bara 2½ vecka så så väldigt mycket rör hon sig ju inte..hihi
  • Vickan I
    SeriousGangBang skrev 2009-10-01 11:10:57 följande:
    det är iofs om hon skruvar på sig lite ... men hon är ju bara 2½ vecka så så väldigt mycket rör hon sig ju inte..hihi
    Nej låter lite tokigt tycker jag, men finns ju bättre buggaproffs än jag här . Vet dock det där med att de åker ner. Sonen var förkyld så vi lade sådana där klossar under huvudänden och han låg ihoptryckt i fotändan av spjälsängen varje gång han vaknade . Men han kunde andas bra .
  • starlet
    Bugaboo red
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

Här hämtat min vagn! Tjoho!!!
    Ursäkta att den är lite skrynklig men jag har precis fått upp den ur kartong{#lang_emotions_smile}
    Min man sa att det svarta chassit helt klart var värt de extra pengarna (hade ju beställt en brun först) och det var ju kul att höra att även han är nöjd!
  • freakfia
    starlet skrev 2009-10-01 11:23:43 följande:
    Här hämtat min vagn! Tjoho!!!Ursäkta att den är lite skrynklig men jag har precis fått upp den ur kartongMin man sa att det svarta chassit helt klart var värt de extra pengarna (hade ju beställt en brun först) och det var ju kul att höra att även han är nöjd!
    Fiiin! Fick precis min avi via mejl, min vagn kommer till utlämningsstället kl 13 idag. Det blir direkt dit efter dagis :)
  • Vickan I

ohhh så fin, vill också ha min . Min röda PF-påse och allt sitter och väntar på vagnen .

Tips hur jag ska få sambon att förstå att vi ska behålla gamla camen också? Sambon kör som en tjyv så jag vill inte att han ska dra min fina vagn när han blir pappaledig sedan, hahaha.

• starlet
    freakfia skrev 2009-10-01 11:33:27 följande:
    Fiiin! Fick precis min avi via mejl, min vagn kommer till utlämningsstället kl 13 idag. Det blir direkt dit efter dagis :)
    spännande!!
  • freakfia

Såg plötsligt för mig själv hur jag drar Briovagn lastad med Bugaboolåda, bebis i bärsele på magen samt 3½åring på väg hem från dagis... Detta kan bli intressant, men vad gör man inte för att få pilla med nya vagnen :P

• freakfia

3½ åringen går bredvid naturligtvis :P

starlet skrev 2009-10-01 11:36:50 följande:
    spännande!!
    Jaaa! Jag vill att tiden skå gå lite fortare nu... :)
  • starlet
    freakfia skrev 2009-10-01 11:39:15 följande:
    Såg plötsligt för mig själv hur jag drar Briovagn lastad med Bugaboolåda, bebis i bärsele på magen samt 3½åring på väg hem från dagis... Detta kan bli intressant, men vad gör man inte för att få pilla med nya vagnen :P
    Haha, vilket projekt. Men det är allt värt det när du får packa upp vagnen!
    Vickan I skrev 2009-10-01 11:36:28 följande:
    ohhh så fin, vill också ha min . Min röda PF-påse och allt sitter och väntar på vagnen .Tips hur jag ska få sambon att förstå att vi ska behålla gamla camen också? Sambon kör som en tjyv så jag vill inte att han ska dra min fina vagn när han blir pappaledig sedan, hahaha.
    Jag har också röd PF påse{#lang_emotions_smile} Har beställt en Elodie också men den har inte kommit än. Haha, jag sa igår att mannen får köra gamla uj:n eller been (kanske) Den här är min fiiina! Då förslog han att vi i sånna fall kanske bara skulle ha den nya som innevagn.
    {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19