• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • JANniela

Hej,
    jag har en Chameleon till min dotter.
    Hon är fyra månader och två veckor nu, och vill gärna se mer av världen.
    Jag har hört att man egentligen ska vänta tills barnet är iallafall 6 månader innan man låter dom sitta upp i barnvagnen för att ryggen onte ska belastas så mycket, men i Chameleon så kan ju barnet nästan ligga ner även i sittdelen. Jag menar, dom behöver ju inte sitta rakt upp, utan det finns ju också ett halvt liggande alternativ.
    Tycker ni att jag kan låta min dotter använda sitt delen redan nu? Är det nån som börjat med den innan ert barn var 6 månader?

• Vickan I

Tror nog nästan alla börjar använda sittdelen tidigare . Vi började när sonen var 4 mån, gick hur bra som helst !

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Vickan I

Ahhhh VILL HA "ADO(RED)" sufflan, har suttit och suktat på den hela kvällen. Men de skickar ju inte till Sverige och känner ingen i USA *snyftar maktlöst*.

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • julmusten

Min son har reflux sa vi har inte anvant liggdelen till honom alls. Och han sov i vagnen de forsta fem manderna eftersom han inte lagg platt, platt i den!! Han verkar inte hatagit nan skada,men vem vet, han kanske behover ga i ar av terapi for att vi har gjort sa??

• thj
    Vickan I skrev 2009-10-03 23:11:56 följande:
    Ahhhh VILL HA "ADO(RED)" sufflan, har suttit och suktat på den hela kvällen. Men de skickar ju inte till Sverige och känner ingen i USA *snyftar maktlöst*.
    iiee den har jag
  • Sogu

Funderar på att sälja varukorg 0 sittdel... var det nån som visste vad frakten går på?

• Fröken Småland
    3småttingar skrev 2009-10-03 22:29:06 följande:
    Vad är det för skillnad på vanliga canvas och nya fleecen, vilket är bäst? :)
    Det är materialet (nähä? ) som är skillnaden, vilket man gillar bäst är en smaksak .
  • Stargirl
    the M Bitch skrev 2009-10-03 22:23:04 följande:
    En av våra kunder valde orange bas med Paul Frank Color Blocks top. Otroligt häftigt och modigt!
    Hur snyggt som helst juh!! Kul att folk vågar.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19