• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • julmusten

Fru Lillstrumpa skrev 2009-10-03 14:18:22 följande:

Hej!jag skulle behöva lite hjälp från er Bugaboo-experter! Jag ska köpa en matta att ha i hallen så att jag kan ta in vagnen utan att det blir slaskigt och undrar hur långt det är mellan fram och bakhjul, inkl. hjulen. Alltså, jag vill att hela vagnen ska få plats på mattan! Tyvärr har jag inte fått hem min Bugga än så jag kan inte mäta själv...
    Jag vet inte alls, men jag maste saga att jag ar grymt impad over att du tanker sa langt i forvag!! Valdigt Martha Stweart!!

En vanlig "skrapa skorna"-matta ar for liten, men nastan alla andra mattor skulle vara stora nog.
  • Fru Lillstrumpa
    julmusten skrev 2009-10-03 14:38:18 följande:
    Jag vet inte alls, men jag maste saga att jag ar grymt impad over att du tanker sa langt i forvag!! Valdigt Martha Stweart!! En vanlig "skrapa skorna"-matta ar for liten, men nastan alla andra mattor skulle vara stora nog.
    Jag är bara sådan... Jag har tänkt måttbeställa en från Mio så att den passar i hallen, men vill inte ha en matta som är större än nödvändigt.
  • julmusten

Fru Lillstrumpa skrev 2009-10-03 14:39:52 följande:

Jag är bara sådan... Jag har tänkt måttbeställa en från Mio så att den passar i hallen, men vill inte ha en matta som är större än nödvändigt.
    Hmm, men raknar du med att rulla upp vagnen pa sjalva mattan sa att den skall torka av sig pa mattan liksom, eller skall du bara parkera den? For ar det bara parkera som galler sa ar det inte mycket som behovs, skall gora ett ogonmatt pa min, vanta...
  • julmusten

100 cm X 120 cm borde gora att hela vagnen far plats tycker jag, men jag vet inte jag. Kanske 125 cm??? Star det inte pa buggas hemsida hur stor den ar?

• modestyclara
    jippy skrev 2009-10-03 17:24:46 följande:
    Finns det hjulskydd för buggan? 
    till bakhjulen bara, då passar standardskydd. men ett annat tips är att lägga en sån där snöborste man har till bilen i varukorgen så kan man borsta av grus och sånt innan man går in
  • JuliusOchJag
    Hej! jag skulle behöva lite hjälp från er Bugaboo-experter! Jag ska köpa en matta att ha i hallen så att jag kan ta in vagnen utan att det blir slaskigt och undrar hur långt det är mellan fram och bakhjul, inkl. hjulen. Alltså, jag vill att hela vagnen ska få plats på mattan! Tyvärr har jag inte fått hem min Bugga än så jag kan inte mäta själv...
    85 cm räcker...då är det några centimer tillgodo..men kanske behöver ha lite mer så att inte skräpet far omkring. Jag köpte nålfiltsmatta på Bauhaus och la i hallen..framför dörren och åt sidorna så att vagnen körs in och parkeras på mattan. Det är super...alla skor och dylikt stannar på mattan och hallen är förskonad från sand och krafs. Bra tänkt!
    ♥ Viggo 2008 12 17 ♥
  • hyperballad

fyndade en ny one tree hill åkpåse till min cam idag - 200.-

tack för hjälpen igår!

(¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • Snova
    Jossanjo skrev 2009-10-03 13:33:20 följande:
    På kortsidorna på utsidan finns två fack... en på var sida, en pinne i varje =)
    Tack! *trög* Och när jag kollade tråden så fick jag tre dagar gamla inlägg som senaste, jag är inte helt bakom!

snovas.blogspot.com
  • the M Bitch

En av våra kunder valde orange bas med Paul Frank Color Blocks top. Otroligt häftigt och modigt!

panzermensch skrev 2009-09-25 18:55:06 följande:
    Låter som bra demo och neh alla har inte grå men tyvärr är de vanligast så vi få färgglada syns inte
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19