• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Vår lilla godis
    modestyclara skrev 2009-10-07 19:14:32 följande:
    Vår lilla godis skrev 2009-10-07 19:10:31 följande: Måste ju inleda med brasklappen att buggans egna påse sitter bäst och till rosa tycker jag det är fint med orange eller marin. MEN annars är jag kär i den där påsen som skoflickan länkade till häromdagen, en buppa www.babyshop.se/system/search/search.asp... den med blommor!
    Tack! Den var fin! Men jag tror jag vill ha något lite "lugnare" mönster. Gärna mycket färg dock Tycker att dom här: www.lodger.com/producten/bunker/ är jättefina (speciellt rosa och lila), men jag undrar om de matchar. Ser ju ut att kanske kunna göra det, men det är ju svårt när man bara sett på en skärm...
  • Fröken Småland
    vinterkatt skrev 2009-10-07 17:28:24 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-10-06 17:43:19 följande: oj, nu blev jag förvirrad... liknar den orangea basen mer den gamla eller den nya nyansen - tomat eller apelsin? eller fanns det inte en orange bas tidigare?
    Jag menar att nya orange (som basen) är mer åt tomathållet. Eller ännu hellre som trafik-koner som står på vägarna vid vägarbete. Men att förklara nyans är väldigt svårt eftersom alla upplever dem på sitt sätt.
  • Noiis
    modestyclara skrev 2009-10-07 18:12:46 följande:
    jag tror det är nåt strul med schenker jag, de verkar ha glömt några hästar ute på sommarbete
    skoja inte. enligt posten här har dom "glömt" att lämna leveranser flera gånger. lagom kul när jag väntade på denim delarna.
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-10-07 19:29:55 följande:

Jag menar att nya orange (som basen) är mer åt tomathållet. Eller ännu hellre som trafik-koner som står på vägarna vid vägarbete. Men att förklara nyans är väldigt svårt eftersom alla upplever dem på sitt sätt.
    basen är lite varselväst när jag tänker efter är väl därför jag gillar den
  • Vår lilla godis
    modestyclara skrev 2009-10-07 19:14:32 följande:
    Vår lilla godis skrev 2009-10-07 19:10:31 följande: Måste ju inleda med brasklappen att buggans egna påse sitter bäst och till rosa tycker jag det är fint med orange eller marin. MEN annars är jag kär i den där påsen som skoflickan länkade till häromdagen, en buppa www.babyshop.se/system/search/search.asp... den med blommor!
    Hittade föresten den här på Tradera nu www.tradera.com/The-BUPPA-brand-NY-akpase-pink-flower-auktion_99966639 Men du kanske redan visste det
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-07 19:47:29 följande:
    Vår lilla godis skrev 2009-10-07 19:45:17 följande: oj den var poppis :-O tack för tipset men jag är nog för kinkig för begagnat-marknaden
    Om du inte köper min då. *pedant*
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-10-07 19:50:54 följande:
    Om du inte köper min då. *pedant*
    skulle vara det då, men jag har ju ingen swift att sätta den i...
  • sweetlina
    Miss Boring skrev 2009-10-07 15:17:55 följande:
    Jag gillar orange till sand
    härligt me nån som gör de då*S* nya lr gamla??
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19