• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara

Miss Boring skrev 2009-10-08 16:46:26 följande:

Flectalonfilt? Var köper man det? Har bara haft i bröstvärmare...Jag brukar ha vetevärmare i åkpåsen (vid fötterna), håller värmen suuuper om det är riktigt kallt!
    mysigt! det ska jag tänka på kalla vinterdagar
  • Senap

*är inte intresserad av att tjaffsa*

My sugar is raw
  • Miss Boring
    modestyclara skrev 2009-10-08 16:52:11 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-08 16:46:26 följande: mysigt! det ska jag tänka på kalla vinterdagar
    Vår förskola har luciafirande ute... Brrr... Förra året var det riktigt kallt, alla frös efter ca 1½ timme ute stillastående på gården. (Vi var ändå välklädda!) Utom Lillan då (typ 7 mån) som hade sin vetevärmare vid fossarna. Jättevarma och goa fötter
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-10-08 16:57:04 följande:
    *är inte intresserad av att tjaffsa*
    *lipar och muckar gräl med maken istället* och dumma kioskägaren som ändrat öppettiderna till kl 18 och sedan stänger kvart i *har migrän och behövde cola*
  • Senap
    jmodestyclara skrev 2009-10-08 17:50:38 följande:
    *lipar och muckar gräl med maken istället* och dumma kioskägaren som ändrat öppettiderna till kl 18 och sedan stänger kvart i *har migrän och behövde cola*
    Jag har 2 stora Cola hemma *springer till bilen*
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-10-08 18:01:00 följande:
    Jag har 2 stora Cola hemma *springer till bilen*
    Gulle Funderar på att släpa mig till affären, men det är ju varmt och skönt i soffan... *funderar på att övertala nåt av barnen att göra sällis till affären*
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-08 18:03:32 följande:
    Gulle Funderar på att släpa mig till affären, men det är ju varmt och skönt i soffan... *funderar på att övertala nåt av barnen att göra sällis till affären*
    Är maken på vift?
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-10-08 18:05:37 följande:
    Är maken på vift?
    nä då, han är bara utarbetad och bär på en gnällpåse som heter Rut
  • The Johanssons
    Stargirl skrev 2009-10-08 16:11:41 följande:
    Be careful! Handtaget är inte gjord för att hängas saker på. Dvs belastas den för hårt så kan den gå sönder och då gäller ingen garanti.
    Nej jag vet . Hänger mest bara mitt kärringläder eller lätta krimskramspåsar ( å ibland matkassar som jag innan hängde på bromsen )
    Dotter -04 , Son -06 , Dotter 14/11 -08
  • Bzzz

Åhh, jag har Sveriges värsta beslutångest...Har en UJ som vi behöver köpa liggdel till om vi ska behålla som 1:a vagn....MEN jag är sååå sugen på en Bugga.... Vet inte hur min kära make ska kunna bli lika sugen då...haha
    Nåja, min fråga, hur 17 fäster man en skötväska på vagnen, jag vet att jag behöver en och har en skip hop sen innan, den vanliga modellen utan locka, går den att fästa? Någon som har en och vet?
    Min fasa med Buggan är att den blir liten fort, är det så? Och att liggdelen gör varukorgen svåråtkomlig....
    Kan ni experter hjälpa?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19