• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Kavat

Fröken Småland skrev 2009-10-07 14:00:36 följande:

*skickar bajsblöja till Schenker*
    Shoegirl skrev 2009-10-07 14:02:40 följande:
    *applåderar*
    Ser att det är fler som haft problem med Schenker. Jag har följt mina paket med dem flera gånger och de är oftast liggande 2-3 dagar på inlämningstället innan de kommer fram. Så inte är de snabba inte...
  • daniels baby
    modestyclara skrev 2009-10-07 16:58:23 följande:
    daniels baby skrev 2009-10-07 14:50:43 följande:
    vad har du för övriga vagnar som kommer att bo kvar? det är avancerad logistik det här förstår du, man behöver en vagn för varje tillfälle...finns ingen 'den lilla svarta' i vagnsvärlden...
    jag tänkte låta dom som bor här nu stanna kvar hihi,en UJ moss å en acta graco sulky. been ligger nog längst ner på önskelistan för dottern tyckte den va lite väl trång..så en cam igen eller prova på en frog å fixa till den lite...
  • vinterkatt
    modestyclara skrev 2009-10-07 19:41:49 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-10-07 19:29:55 följande: basen är lite varselväst när jag tänker efter är väl därför jag gillar den
    Låter bra det, vill ju att vagnen ska synas! Men det kan bli svårt att matcha med andra orangea nyanser. BUPPApåsen var ju jättefin, borde passa fint (färgmässigt iaf).
    Åh, 3 veckor kvar tills jag hämtar vagnen och får klämma och känna...
  • Diana och Thea

Kommer det tillbehör till (RED) vagnen annat än den vita läderväskan? Min svägerska har beställt vagnen och väskan, mugghållare och en vanlig röd åkpåse.
    Jag vill bara dubbelkolla så hon inte missar ngt? Bilstolsadaptrar får hon av mig sam bilstol.

• Fröken Småland
    Shoegirl skrev 2009-10-08 10:51:01 följande:
    Jag skulle vilja ha ett tunnt lammskinn att sitta på men jag har inte hittat något jag gillar.
    Jag köpte ett tunt lammskinn på 1klass i helgen, de sa att det var till sulky så det var både smalt och som sagt ganska tunt och kortklippt. De köper det från BabyDan om det kanske kan vara något att kolla efter?
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-10-08 12:32:11 följande:
    Jag köpte ett tunt lammskinn på 1klass i helgen, de sa att det var till sulky så det var både smalt och som sagt ganska tunt och kortklippt. De köper det från BabyDan om det kanske kan vara något att kolla efter?
    Jag hade ett litet lammskinn som var gjord för babyskydd i min Bugga för ett par år sedan. Liten och smidig alltså.
  • Diana och Thea
    Stargirl skrev 2009-10-08 12:33:57 följande:
    Jag hade ett litet lammskinn som var gjord för babyskydd i min Bugga för ett par år sedan. Liten och smidig alltså.
    Smart. Var kan man hitta en sådan?
  • Jossanjo

Idafg har jag fått vagnen *red* CB åkpåsen och Julius påsen.. Plockade upp Julius åkpåsen och kände att jag vill att min bebis skall komma NU! =)

• malinkaunitz
    Jossanjo skrev 2009-10-08 15:59:12 följande:
    Idafg har jag fått vagnen *red* CB åkpåsen och Julius påsen.. Plockade upp Julius åkpåsen och kände att jag vill att min bebis skall komma NU! =)
    Funkade CB åkpåsen till red? skär det inte  sig? :/
  • The Johanssons

*tipsar* Har ni upptäckt Mommyhook ? Suverän för att skona stackars bromsen . En typ karbinkrok att hänga kassar /väskor , löööööv it

Dotter -04 , Son -06 , Dotter 14/11 -08
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19