• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Miss Boring
    sweetlina skrev 2009-10-07 20:02:06 följande:
    härligt me nån som gör de då*S* nya lr gamla??
    Jag tycker gamla är fin till iaf, nog inte testat nya? Men tror det funkar också!
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • solouniko

Sitter Elodie påsarna helt värdelöst i camen eller? Måste ha en varmare än buggans egna under den kallaste vintern. Elodie eller lodger. Men prickiga elodie hade varit sååå fin till röd topp ju!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • malinkaunitz
    solouniko skrev 2009-10-07 21:07:37 följande:
    Sitter Elodie påsarna helt värdelöst i camen eller? Måste ha en varmare än buggans egna under den kallaste vintern. Elodie eller lodger. Men prickiga elodie hade varit sååå fin till röd topp ju!
    Ja dom sitter helt värdelöst.. glider ner heeela tiden ..Så man blir tokig tillslut :)
  • MammatillO

Jag tyckte den satt kanon då sofia på asko visade hur den satt i camen men Milla kan ju provsitta och då ser du hur det funkar , Dom har ju stoppat på "anti glid" remsor på Elodie nu också

• solouniko
    malinkaunitz skrev 2009-10-07 21:19:17 följande:
    Ja dom sitter helt värdelöst.. glider ner heeela tiden ..Så man blir tokig tillslut :)
    Åhh! Inte det svaret jag ville ha ju {#lang_emotions_djavulsk}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • malinkaunitz
    solouniko skrev 2009-10-07 21:35:34 följande:
    Åhh! Inte det svaret jag ville ha ju
    hehe nej jag förstår det.. 7.am. då? Jag hade den med glidremsor med .. funka inte.. och då tog jag den under toppsettet och den gled ner ändå :P
  • Jossanjo
    modestyclara skrev 2009-10-07 19:11:45 följande:
    absolut, jag är snart helt desperat för jag varit omatchad hur länge som helst, eller jag, jag menar buggan min men jag tycker de är så gulliga på kidz och försöker alltid att lösa allt till det bästa, som nu när schenker slarvat bort mitt paket så skickar kidz ett nytt så jag slipper vänta på att schenker ska leta i 30 dagar. Det tycker jag är service. Jag tycker det är helt ok om det blir fel någon gång eller lite strul så länge de löser det, för det är ju att och hur de löser det som avgör om deär serviceinriktade eller inte. Behöver jag säga att jag handlar ofta på kidz?
    Håller med dig ang Kidz, dom är helt underbara, jag kommer alltid köpa mina tillbehör där. Ringde dem i dag och hon var så hjälpsam så, när hon fick reda påa tt det var en RED jag beställt av Jessika förra veckan pratade hon hur länge som helst hur fin den var och hur nöjd jag kommer bli.

Man känner sig alltid lycklig när man lagt på där ifrån =)

Btw, min vagn levererades idag kl 17.00 så gissa vem som hämtar den i morgon ? Längtar...
  • killika
    du skriver att du måste ha en varmare än buggans. Är det någon som vet hur många minusgrader olika åkpåsar "tål" eller rekommenderas? Jag har Bugaboos egna påse och funderar på detta just nu när jag ska tänka vilka vinterplagg som den bör kombineras med.
  • Senap
    killika skrev 2009-10-08 10:31:33 följande:
    du skriver att du måste ha en varmare än buggans. Är det någon som vet hur många minusgrader olika åkpåsar "tål" eller rekommenderas? Jag har Bugaboos egna påse och funderar på detta just nu när jag ska tänka vilka vinterplagg som den bör kombineras med.
    Nej, åkpåsar har ingen "bekvämlighetstemp". Det beror ju på vad barnet har på sig och hur stort det är.
    Jag går på egen erfarenhet.
    Lodger Bunker är tokvarm medan Bugaboos är lite tunnare.
    My sugar is raw
  • killika
    Shoegirl skrev 2009-10-08 10:34:53 följande:
    Nej, åkpåsar har ingen "bekvämlighetstemp". Det beror ju på vad barnet har på sig och hur stort det är.Jag går på egen erfarenhet.Lodger Bunker är tokvarm medan Bugaboos är lite tunnare.
    Jag bor i Stockholm och tänker att en juste fodrad, vindtät jacka är tillräckligt att ha i vinter tillsammans med åkpåsen (möjligtvis ett par raggsockor på de söta små fossingarna därinne. Då kommer min tjej vara runt halvåret och förmodligen vilja sitta en del i vagnen varav viss del av överkroppen oundvikligen kommer "sticka ut" =)

Jag har liksom ingen erfarenhet att gå på, därav undrar jag lite hur andra tänker.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19