• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • sara1981
    Tili skrev 2009-09-09 08:47:31 följande:
    Tack för svaret! Ska jag lägga både bilstolen och adaptern separat?
    Sätt 5500 för vagnen och ett av tillbehören (typ sommarsufletten), sälj resten separat så får du nog bäst betalt..
    Åkpåsen får du nog bra betalt för nu t.ex..
  • Stargirl
    Tili skrev 2009-09-09 08:47:31 följande:
    Tack för svaret! Ska jag lägga både bilstolen och adaptern separat?
    Jag tror att om det finns en bilstol och adapter i en vagn annons så kanske folk inte svarar då de redan har köpt en stol alt vill ha ngn annan stol. Jag tror bara att det inte är så bra. Kanske kan du ha en extra bild i annonsen med stol och adapter med ett eget pris. Om ngn vill ha dem ihop så får de förhandla.

Typ så här.

Vagn med tillbehör 4900 kr
    Bilstol + adapter 1000 kr

vagn + stol 5600

Så man inte känner sig tvingad att köpa både och? Bara ett tips.
  • Sogu

Fröken Småland skrev 2009-09-09 08:52:07 följande:

Nej, den är inte bättre än andra ståbrädor, man får gå vid sidan eller snett bakom. Däremot är den lättmanövrerad vilket gör att det känns smidigare ändå.
    Oki tack. tror då jag lika gärna kan behålla den jag har...
  • Tili
    Stargirl skrev 2009-09-09 08:58:55 följande:
    Jag tror att om det finns en bilstol och adapter i en vagn annons så kanske folk inte svarar då de redan har köpt en stol alt vill ha ngn annan stol. Jag tror bara att det inte är så bra. Kanske kan du ha en extra bild i annonsen med stol och adapter med ett eget pris. Om ngn vill ha dem ihop så får de förhandla.Typ så här.Vagn med tillbehör 4900 krBilstol + adapter 1000 krvagn + stol 5600Så man inte känner sig tvingad att köpa både och? Bara ett tips.
    Toppen bra tips!!! Tack!
  • Nåt annat

frågan har säkert ställts tidigare... Vilken ståbräda är bäst till camen?? är det deras egna eller finns det nån annan som e smidigare??

♥ Axel -07 & Sigge -09 ♥
  • annlu748
    Nåt annat skrev 2009-09-09 09:34:12 följande:
    frågan har säkert ställts tidigare... Vilken ståbräda är bäst till camen?? är det deras egna eller finns det nån annan som e smidigare??
    Ja det undrar jag ockås. Så hörde jag ju att det skulle komma en ny ståbräda. Ska den nya vara smidigare att ta av och på eller är det bara att den ska passa till bee´n också?
  • Preggie
    Tili skrev 2009-09-09 07:53:38 följande:
    Har hängt här inne mycket tidigare men inget alls på länge. Behöver nu hjälp. Tror ni att det är bättre att sälja vagn och tillbehör separat eller som ett paket? Har en camelion-använd från 06 sitt+liggdel svart topp klädsel offwhite sommar suffla orange liggdelslock i fleece bilstols adapter acta graco bilstol Bugaboo ryggsäck Bugaboo åkpåse Vad kan man begöra för allt det här? Har ingen koll längre på hur andra hands värdet är!
    Jag skulle prova att sätta ut bara vagnen med liggdelslock, instruktionsbok och regnskydd för 5500 kr och sen sälja resten separat. Jag fick det för min -06:a utan prut. Lycka till!
  • Asereht

Vilka mått har en bugga ihopfälld på ett ungefär? Har försökt hitta men det verkar vara svårt.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
  • Stargirl
    annlu748 skrev 2009-09-09 11:04:39 följande:
    Ja det undrar jag ockås. Så hörde jag ju att det skulle komma en ny ståbräda. Ska den nya vara smidigare att ta av och på eller är det bara att den ska passa till bee´n också?
    Ska passa båda. Smidig och enkel att ta på. Ska bli levererad inom ett par veckor till butikerna.
  • Stargirl
    Preggie skrev 2009-09-09 12:54:26 följande:
    Jag skulle prova att sätta ut bara vagnen med liggdelslock, instruktionsbok och regnskydd för 5500 kr och sen sälja resten separat. Jag fick det för min -06:a utan prut. Lycka till!
    Jag tycker det är lite snålt för en såpass gammal vagn. Men tillgång och efterfrågan är ju det som styr. Så är kunden villig att betala så är det ju ett bra pris.
    Jag hade dock skickat med lite fler tillbehör.....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19