• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Kavat
    annlu748 skrev 2009-09-07 18:54:18 följande:
    Måste fråga en sak angående en annons på blocket. Finns eller har cameleon funnits i grönt? Jag har nämligen varit sugen på grönt men inte hittat det itll cameleon och så dyker det upp en bugga cameleon i grönt och sandfärg www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_bar... ej min annons
    Basen är ju sand och toppset finns i grön fleece.
  • annlu748

Aha okej då vet jag...men var kan jag hitta grönt? har inte sett det på bugaboos hemsida...

• Fröken Småland

Den gröna kan du antagligen få tag på som beställningsvara i butik. Tror förresten att det ligger ett helt nytt på Tradera nu? Inte mitt...

• Kavat
    annlu748 skrev 2009-09-07 18:59:36 följande:
    Aha okej då vet jag...men var kan jag hitta grönt? har inte sett det på bugaboos hemsida...
    Kidzshop har grön fleece.
  • madde84b

Åkpåse-fråga igen Har någon testat en 7 A.M. åkpåse i buggan? Passar den bra i så fall? Blev lite sugen på en rosa sådan, tror det kan bli snyggt med sand bas, brun suflett och tandoori petunian! Hänger ni förresten väskan på "skummgummit" eller nedanför? Kanske någon har bild? Har satt min på skumgummit men den vill glida ner litegrann efter att den suttit på ett tag, så blir lite tveksam på hur den ska sitta...kanske man måste spänna åt den lite då och då

Elisa 061114 Vilmer071229 Alicia 090522
  • panzermensch
    madde4 skrev 2009-09-07 21:57:58 följande:
    Åkpåse-fråga igen Har någon testat en 7 A.M. åkpåse i buggan? Passar den bra i så fall? Blev lite sugen på en rosa sådan, tror det kan bli snyggt med sand bas, brun suflett och tandoori petunian! Hänger ni förresten väskan på "skummgummit" eller nedanför? Kanske någon har bild? Har satt min på skumgummit men den vill glida ner litegrann efter att den suttit på ett tag, så blir lite tveksam på hur den ska sitta...kanske man måste spänna åt den lite då och då
    Ska funka super min är dock i påse än Kajsan vet dock!
  • Kavat
    Asereht skrev 2009-09-08 08:46:01 följande:
    Har ni tips på andra ställen än kidzshop på nätet där man kan köpa klädslar?
    Bonti har lite, men kidz har det mesta, tror jag! Även om det inte finns på hemsidan t.ex Frog och Gecko grejer så kan man ringa/maila och höra, de brukar kunna fixa det mesta.
    Finns lite här och var annars, men är ofta beställningsvara, tex Babyproffsen osv.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19