• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2009-09-08 09:14:41 följande:
    www.toddler.se www.1klass.se www.prismalek.se www.barnbutiken.net www.familjetorget.se Alla har nog inte på lager/lösa klädslar/upplagt i webbutik men ring och kolla.
    Kavat skrev 2009-09-08 09:06:00 följande:
    Bonti har lite, men kidz har det mesta, tror jag! Även om det inte finns på hemsidan t.ex Frog och Gecko grejer så kan man ringa/maila och höra, de brukar kunna fixa det mesta. Finns lite här och var annars, men är ofta beställningsvara, tex Babyproffsen osv.
    Tack.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
  • madde84b
    panzermensch skrev 2009-09-08 08:47:37 följande:
    Ska funka super min är dock i påse än Kajsan vet dock!
    Perfekt! Då blir det att köpa en
    Elisa 061114 Vilmer071229 Alicia 090522
  • Kajsan
    madde4 skrev 2009-09-07 21:57:58 följande:
    Åkpåse-fråga igen Har någon testat en 7 A.M. åkpåse i buggan? Passar den bra i så fall? Blev lite sugen på en rosa sådan, tror det kan bli snyggt med sand bas, brun suflett och tandoori petunian! Hänger ni förresten väskan på "skummgummit" eller nedanför? Kanske någon har bild? Har satt min på skumgummit men den vill glida ner litegrann efter att den suttit på ett tag, så blir lite tveksam på hur den ska sitta...kanske man måste spänna åt den lite då och då
    Jag har haft 7am i buggan, både M och L , båda funkar perfekt!
    Det kommer nya färger snart, blandannat en superfin ljusrosa, så kolla in deras hemsida innan du bestämmer dig.

Min petunia sitter på skumgummit och glider absolut inte!
    Jo just det!
  • Kajsan
    panzermensch skrev 2009-09-08 08:47:37 följande:
    Ska funka super min är dock i påse än Kajsan vet dock!
    Jo just det!
  • madde84b
    Kajsan skrev 2009-09-08 10:05:03 följande:
    Jag har haft 7am i buggan, både M och L , båda funkar perfekt! Det kommer nya färger snart, blandannat en superfin ljusrosa, så kolla in deras hemsida innan du bestämmer dig. Min petunia sitter på skumgummit och glider absolut inte!
    Den ljusrosa var ju också jättefin, nu kommer jag inte kunna bestämma vilken jag vill ha Provade spänna om den och nu sitter den bra, för såg lite knasigt ut om man satte den nedanför. Kanske kardborrena "lossar" lite då man har på den ett tag Min sitter i stort sett fast på vagnen hela tiden.
    Elisa 061114 Vilmer071229 Alicia 090522
  • panzermensch
    madde4 skrev 2009-09-08 10:26:02 följande:
    Den ljusrosa var ju också jättefin, nu kommer jag inte kunna bestämma vilken jag vill ha Provade spänna om den och nu sitter den bra, för såg lite knasigt ut om man satte den nedanför. Kanske kardborrena "lossar" lite då man har på den ett tag Min sitter i stort sett fast på vagnen hela tiden.
    Den ljusrosa är helfin.. riktigt puderrosa !
  • Joddan

Det ljuva livet skrev 2009-09-08 10:14:43 följande:

Är det någon som varit med om att skumgummit på handtaget glidit? Tycker att jag har ett ovanligt stort mellanrum på min vagn.
    Det är bara att dra tillbaka. Min blir så när jag packat tungt i väskan....
  • BabyD

Halloj.

En lite fråga till er proffs

Får en cameleon plats i en Frog transportväska?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19