• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    annlu748 skrev 2009-09-10 08:21:22 följande:
    Härligt med mässor, jag vill också gå på mässor. Det är det bästa jag vet =) är det en barnvagnsmässa eller barnmässa? Var är den någonstans? Eller är det bara en mässa för försäljare kanske?
    Kind und Jugend i Köln är Europas största barnpryls mässa (ej leksaker) men typ vagnar, bilstolar, matstolar....osv. Det är en fackmässa. Inte för allmänheten.
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-09-10 08:32:03 följande:
    Kind und Jugend i Köln är Europas största barnpryls mässa (ej leksaker) men typ vagnar, bilstolar, matstolar....osv. Det är en fackmässa. Inte för allmänheten.
    Så vad gör du här? Åk dit! *otålig*
    My sugar is raw
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-09-10 08:39:26 följande:
    Så vad gör du här? Åk dit! *otålig*
    Men den börjar inte förr än nästa vecka.....jag kan ju inte häcka där runt mässhallen idag. Det är alltså inte idag torsdag utan nästa torsdag. Sorry.
  • Asereht
    Stargirl skrev 2009-09-10 09:13:05 följande:
    Vänster GAMLA Höger NYA
    Nya är alltså ljusare, tack då vet jag.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
  • Stargirl
    Asereht skrev 2009-09-10 09:18:18 följande:
    Nya är alltså ljusare, tack då vet jag.
    Ja och en annan nyans. Den gamla var mer koboltblå och den nya är mer åt det turkosa hållet.
  • Anni 85

Hej, en fråga? Passar cam åkpåsar, svensk till en cam från usa? Läste nåt om att de va olika till frog, nåt med selet, e de lika me cam?

• annlu748
    Stargirl skrev 2009-09-09 18:12:08 följande:
    Vet inte....kan svara nästa vecka efter att ha sett den på mässan. Har redan lovat att lägga in bilder på den nya Bee i bloggen på torsdag! Så håll utkik. Jag fotar även brädan och om det finns andra nyheter. Brukar göra det varje år
    Okej då vet jag. Har du kanske lust att bjuda in mig till ditt konto så jag kan få titta på dina fina bilder då? Eller lägger du upp bilderna i bildtråden? Blir ju sååååå nyfiken =)
  • Stargirl
    annlu748 skrev 2009-09-10 10:43:25 följande:
    Okej då vet jag. Har du kanske lust att bjuda in mig till ditt konto så jag kan få titta på dina fina bilder då? Eller lägger du upp bilderna i bildtråden? Blir ju sååååå nyfiken =)
    Jag lägger upp dem i min blogg. www.minmolly.se fast inte förr än nästa vecka.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19