• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • imaj
    lovelylocks skrev 2009-10-17 20:42:26 följande:
    wihoooo! jag ansluter mig till tråden, idag köpte vi en cameleon! *applåderar mig själv för dt excellenta valet*. shit vad den är lättstyrd, emmaljunga känns ju som en pansarvagn i jämförelse :o
    Emmaljunga är en pansarvagn !
  • imaj
    imaj skrev 2009-10-17 20:43:20 följande:
    Emmaljunga är en pansarvagn !
    wihoooo! jag ansluter mig till tråden, idag köpte vi en cameleon! *applåderar mig själv för dt excellenta valet*. shit vad den är lättstyrd, emmaljunga känns ju som en pansarvagn i jämförelse :o
    Glömde säga: Grattis till vagnen!
  • Fröken Småland
    Kul! Grattis!
  • modestyclara
    vilken färg?
  • lovelylocks

åååh tackar tackar. Den är mörkgrå i basdelen med sandfärgat (?!) beige topset. Jag valde vagn, gubben valde färg och jag nämnde inte att man kan byta hur lätt som helst :P ngn som har ett rosa topset att kränga? mohahahahahahahhahahahahaha

• modestyclara
    lovelylocks skrev 2009-10-17 20:50:35 följande:
    åååh tackar tackar. Den är mörkgrå i basdelen med sandfärgat (?!) beige topset. Jag valde vagn, gubben valde färg och jag nämnde inte att man kan byta hur lätt som helst :P ngn som har ett rosa topset att kränga? mohahahahahahahhahahahahaha
    ja, ja, han ska ha cred för att det inte blev svart topp iaf *mummlar nåt om likkista*
  • mollan nu

hälsade på en kompis i går som fått en son. I hallen stog en likkista och jag var sååå nära på att säga åh har ni köpt likvagn!

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥lillebror bf 091102♥♥
  • modestyclara

mollan nu skrev 2009-10-17 20:57:18 följande:

hälsade på en kompis i går som fått en son. I hallen stog en likkista och jag var sååå nära på att säga åh har ni köpt likvagn!
    :-O ja det hade varit skämmigt
  • lovelylocks

likvagn, Lol. tycker iofs att beige påminner ruskigt mycket om död. men ja, då ejag mer en rosa/turkos/knallgrönt/orange/knallila type of girl :P

• Senap

Ja, men begravningskärrorna är ju inte roliga. {#lang_emotions_foot_in_mouth}

lovelylocks skrev 2009-10-17 20:50:35 följande:
    Grattis till vagnen. I färgen jag kallar Stockholmsvinter.

På tal om det...
    Jag behöver en ny topp. *abstinens*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19