• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Katjan

Kan man beställa broderade bugaboo filtar med sitt namn på i sthlm?

Barnen har en var men det vore kul med lite andra färger.

• killenkott
    Kajsan skrev 2009-10-18 00:12:51 följande:
    Du är säker på att det inte var en Gecco du såg ?
    Kan det absolut ha vart ...
    Såg bara färgen*dreggel*.
  • Kajsan
    killenkott skrev 2009-10-18 00:20:13 följande:
    Kan det absolut ha vart ... Såg bara färgen*dreggel*.
    Mm den är så härligt grön-grön. Superfin! Men jag skulle nog tröttna alltför fort Sen är jag inte sugen på en Gecko heller.
    Men en frog skulle sitta fint!
    Jo just det!
  • killenkott
    Kajsan skrev 2009-10-18 00:21:43 följande:
    Mm den är så härligt grön-grön. Superfin! Men jag skulle nog tröttna alltför fort Sen är jag inte sugen på en Gecko heller. Men en frog skulle sitta fint!
    Vill ju ha frogen dom säljer på kidz...
    Men maken tvärvägrar .
    Han har just köpte en resa till bebisen och mig till grankan i feb,och jag har krävt ett nytt kök snarast .
    Varför får jag inte allt
  • JooCee
    lovelylocks skrev 2009-10-17 20:50:35 följande:
    åååh tackar tackar. Den är mörkgrå i basdelen med sandfärgat (?!) beige topset. Jag valde vagn, gubben valde färg och jag nämnde inte att man kan byta hur lätt som helst :P ngn som har ett rosa topset att kränga? mohahahahahahahhahahahahaha
    Hahahaha.. känner sååå igen mig.. Jag fick viljan igenom ang vilken vagn, sambon fick välja vagn och valde helsvart. Här ska pimpas!
  • modestyclara
    JooCee skrev 2009-10-18 08:19:23 följande:
    Hahahaha.. känner sååå igen mig.. Jag fick viljan igenom ang vilken vagn, sambon fick välja vagn och valde helsvart. Här ska pimpas!
    vad har ni för vagn då?
  • JooCee
    modestyclara skrev 2009-10-18 08:41:25 följande:
    vad har ni för vagn då?
    En Bugga Cam e beställd och på väg! mörkgrå/svart
  • Fröken Småland

Jag går mot strömmen och säger att jag tycker att grå/svart är en jättesnygg kombo. Visst, lite trist men ohhh så stilren och smäcker. Där kommer buggan och dess design verkligen till sin rätt utan att en massa plottriga färger stör intrycket.

Sen gillar jag många/starka färger också, det finns en klädsel till varje dag på året helt enkelt

• imaj
    Fröken Småland skrev 2009-10-18 11:06:01 följande:
    Jag går mot strömmen och säger att jag tycker att grå/svart är en jättesnygg kombo. Visst, lite trist men ohhh så stilren och smäcker. Där kommer buggan och dess design verkligen till sin rätt utan att en massa plottriga färger stör intrycket. Sen gillar jag många/starka färger också, det finns en klädsel till varje dag på året helt enkelt
    Word!!
    Dock så tycker jag att brunbas slår nästan allt. Grå/svart är snyggast som liggvagn!
  • Bellbox
    Fröken Småland skrev 2009-10-18 11:06:01 följande:
    Jag går mot strömmen och säger att jag tycker att grå/svart är en jättesnygg kombo. Visst, lite trist men ohhh så stilren och smäcker. Där kommer buggan och dess design verkligen till sin rätt utan att en massa plottriga färger stör intrycket. Sen gillar jag många/starka färger också, det finns en klädsel till varje dag på året helt enkelt
    Håller med dig helt och hållet
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19