• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-17 21:22:48 följande:
    mollan nu skrev 2009-10-17 21:19:03 följande: då ska han prova en pansarvagn med ståbräda som jämförelse *ryser*
    *dregglar*
    Petunian passar ju kanonbra till Kombon!
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-10-17 21:25:30 följande:
    *dregglar*Petunian passar ju kanonbra till Kombon!
    ja, det blev super tycker jag det blå i petunian passar med blå i colourblocks och det gula i petunian går till både åkpåse och topp
  • mollan nu
    modestyclara skrev 2009-10-17 21:22:48 följande:
    mollan nu skrev 2009-10-17 21:19:03 följande: då ska han prova en pansarvagn med ståbräda som jämförelse *ryser*
    ja usch, fast det vore det ända sättet att få honom att styrketräna på

Gick bakom en babytraveler eller vad den nu hette på ikea idag. Mamman stånkade och hade sig när den skulle rattas fram mellan folk. Gnisslade gjorde den oxå.
    Ja jag är grymt nöjd med vår bugga efter snart 3 år och ser verkligen fram emot att stoppa ner lillebror där om några veckor.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥lillebror bf 091102♥♥
  • sok

ngn som har en bild på sin bugaboo-skötväska med jujube reconnected fästena, så man se rhur ni satt fast det på vagnen?

• LR75
    sok skrev 2009-10-17 22:56:13 följande:
    ngn som har en bild på sin bugaboo-skötväska med jujube reconnected fästena, så man se rhur ni satt fast det på vagnen?
    fundilurar på om inte de flesta här har ratat Bugaboo´s skötväska?
    iaf den "gamla" modellen. den nya är det ju en del som pratat om men den har så bred axelrem så jag tror det blir svårt att använda jujube fästena.
  • killenkott

Åhhhh,den här tråden blir man ju helt skadad av *sitter allvarligt och funderar ut HUR jag ska kunna sy en lilla suffla*:jag kan INTE sy.
    Måste muta svärmor,grrrr.
    Sist jag gjorde det var det 3 hissgardiner det gällde.
    Så en superfin frog idag på ikea med grön bas&topp.*dregglar*över basen och önskar mig en lila suffla ....

• killenkott
    killenkott skrev 2009-10-17 23:26:18 följande:
    Åhhhh,den här tråden blir man ju helt skadad av *sitter allvarligt och funderar ut HUR jag ska kunna sy en lilla suffla*:jag kan INTE sy. Måste muta svärmor,grrrr. Sist jag gjorde det var det 3 hissgardiner det gällde. Så en superfin frog idag på ikea med grön bas&topp.*dregglar*över basen och önskar mig en lila suffla ....
    Fast det är ju snyggt med lila suffla och grå bas me...
  • Kajsan
    killenkott skrev 2009-10-17 23:26:18 följande:
    Åhhhh,den här tråden blir man ju helt skadad av *sitter allvarligt och funderar ut HUR jag ska kunna sy en lilla suffla*:jag kan INTE sy. Måste muta svärmor,grrrr. Sist jag gjorde det var det 3 hissgardiner det gällde. Så en superfin frog idag på ikea med grön bas&topp.*dregglar*över basen och önskar mig en lila suffla ....
    Hm... en hemmasydd bas i grönt? Låter avancerat
    Jo just det!
  • killenkott
    Kajsan skrev 2009-10-17 23:48:26 följande:
    Hm... en hemmasydd bas i grönt? Låter avancerat
    Nej,nej så tokig har jag inte blivit !!
    Bara sufflan,tänkte jag.Kan ju köpa grön bas tänkte jag ,däremot har jag aldrig sett en lila suffla .
  • Kajsan
    killenkott skrev 2009-10-18 00:05:10 följande:
    Nej,nej så tokig har jag inte blivit !! Bara sufflan,tänkte jag.Kan ju köpa grön bas tänkte jag ,däremot har jag aldrig sett en lila suffla .
    Du är säker på att det inte var en Gecco du såg ?
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19