• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • imaj
    joasia skrev 2009-10-17 13:50:05 följande:
    fresten, vet ni om man kan köpa åkpåsar i alla färger som funnits till cam eller tas vissa färger bort. Jag vill namligen ha en åkpåse i den gamla oranga färgen - finns de nya i affär eller maste jag leta begagnat? Den vore ju sa fin till min bruna och orange molnsufflett
    Du måste nog leta beggat om du inte lyckas hitta den i någon butiks gömmor typ Bonti eller Kidzshop. Annars kan du prata med Kidz, de kanske kan ta i en till dig om åkpåsen fortfarande finns i det centrala Bugaboolagret..
  • Bellbox
    tezzi152 skrev 2009-10-17 18:35:15 följande:
    Vad tycker ni - ska jag köpa en begagnad Bee nu, eller ska jag vänta till i februari när nya kommer?? vill så gärna ha en nu, men så vill jag gärna ha den nya med längre rygg o bredare sits... Hmm svårt val... Eller??
    VÄNTA hade jag gjort
    *men det är jag det*
    (om du inte får ett otroligt oslagbart pris förstås...)
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • imaj
    tezzi152 skrev 2009-10-17 18:35:15 följande:
    Vad tycker ni - ska jag köpa en begagnad Bee nu, eller ska jag vänta till i februari när nya kommer?? vill så gärna ha en nu, men så vill jag gärna ha den nya med längre rygg o bredare sits... Hmm svårt val... Eller??
    Håller med Pixter. Vänta och du inte hittar ett riktigt fynd!!
  • kakana
    modestyclara skrev 2009-10-17 12:17:57 följande:
    bor visserligen i solna men ställer upp i tävlingen länets färggladaste bugga
    *kastar lystna blickar på modestyclaras frog*
  • modestyclara
    kakana skrev 2009-10-17 19:58:27 följande:
    *kastar lystna blickar på modestyclaras frog*
    Det är ju därför man pimpar...
  • Hannah74
    SeriousGangBang skrev 2009-10-17 12:24:18 följande:
    å ja bor i lilla säffle där allt annat än en svart emmaljunga och babybjörn är udda så tänk vilka blickar jag och min orange bugga med colorblocks kommer gående speciellt om jag har sjalen på mig med som är lika orange den
    Det kan jag tänka mej- är därifrån jag med
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • Hannah74
    blomkruka skrev 2009-10-17 11:54:28 följande:
    Ser det inte lustigt ut att gå med en så låg vagn då? Jag tycker den är sååå snygg och verkar kanon, det är bara detta jag är lite tveksam till...
    Det var anledningen till att jag inte köpte bugaboo som första vagn när sonen var på väg. Hade alltid tyckt den såg så otroligt låg ut när liggdelen var på. Jag är 178 och mannen 190.
    Det kan jag ju säga att jag ångrar!! NU har jag bugaboo och hade när dottern var liten och låg i den, kändes inte konstigt alls.

Då hade jag sluppit 3 av de vagnar jag köpte (och sålde) innan jag äntligen fick mej en cameleon!!
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • lovelylocks

wihoooo! jag ansluter mig till tråden, idag köpte vi en cameleon! *applåderar mig själv för dt excellenta valet*. shit vad den är lättstyrd, emmaljunga känns ju som en pansarvagn i jämförelse :o

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19