• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    Denim skrev 2009-10-27 13:31:18 följande:
    Nu har jag pratat med dem och det vara bara att skicka tillbaka väskan och pengarna skulle sättas tillbaka på mitt kort, skönt! *slutar spamma med OT*
    De är bra på kidz *hjärtar*
  • modestyclara

Nä hörrnu nu måste vi reda ut det här, heter det inte BE connected? Har sett RE connected så många gånger nu att jag bara måste få klarhet i detta

• panzermensch
    modestyclara skrev 2009-10-27 14:57:25 följande:
    Nä hörrnu nu måste vi reda ut det här, heter det inte BE connected? Har sett RE connected så många gånger nu att jag bara måste få klarhet i detta
    Be connected som i vara i kontakt
    och JuJuBE
  • modestyclara
    panzermensch skrev 2009-10-27 14:59:15 följande:
    Be connected som i vara i kontakt och JuJuBE
    Tack *pustar ut*
  • panzermensch

"BeConnected, spännen att sätta på vagnen för att lätt haka på och av skötväskan utan att behöva bekymra dig om axelremmen! Hållbart material med snygg design och liten bling-bling sten!"

• vinterkatt
    killenkott skrev 2009-10-26 19:36:42 följande:
    Ja du kan ha den till Bugaboo,men måste köpa en adaper till.
    Tack för svaret! Vill beställa adapter nu men var inte säker på om den funkar med stolen vi beställt. Har du koll på hur många modeller av babyskydd har Akta Graco släppt? År det bara Autobaby och Logico? Vet faktiskt inte vad babyskyddet vi beställt heter förutom att det är AG med bas...
  • Champagne77
    vinterkatt skrev 2009-10-27 19:38:16 följande:
    Tack för svaret! Vill beställa adapter nu men var inte säker på om den funkar med stolen vi beställt. Har du koll på hur många modeller av babyskydd har Akta Graco släppt? År det bara Autobaby och Logico? Vet faktiskt inte vad babyskyddet vi beställt heter förutom att det är AG med bas...
    Vi har en logico och med den funkar adaptern toppen . Vet tyvärr inte vilket det andra babyskyddet är. Bäst är nog om du kollar om exakt vilket ni har beställt innan du köper adaptern.
  • Glädje08

Hej Bugaboo-experter!

Funderar på att köpa en begagnad Cameleon 2007. Är de bra? Vad är ett bra begagnat pris för en sådan?

• Champagne77
    Champagne77 skrev 2009-10-27 08:18:12 följande:
    Tack för svar. Tror det blir lite för mkt nu med både fårskinn o åkpåse. Fårskinnet ska väl vara väldigt varmt vad jag har förstått?! Vad har man mer än fårskinn? Han har på sig en vindfleeceoverall. Räcker det med en tjock filt eller ska det vara täcke OCH filt? Har man kudde i sittdelen?Oj, oj vad många frågor från mig ...
    Hur har ni andra gjort som har fårskinn i sittdelen? Idag tyckte jag sonen blev lite kall om fötterna även om jag hade overall som man "viket över fötterna" och även filt över... Har ni både skinn+åkpåse???
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19