• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • livet från ljusa sidan

Jag måste bara fråga för det var ju en tjej som frågade vad ni tyckte man behöver till vagnen förutom basgrejerna som ingår.... Parasoll kan jag förstå, men flaskhållare? Why? Är bara nyfiken eftersom det ändå var två som tycker att man behöver det och det var nog det som jag tänkte man behöver allra minst

• livet från ljusa sidan

just det, jag undrade nämligen samma fråga själv eftersom jag också kommer ta hem min fina red snart och vill ju veta vad man "måste" ha

• daphniamagna

livet från ljusa sidan skrev 2009-11-09 19:04:59 följande:

Jag måste bara fråga för det var ju en tjej som frågade vad ni tyckte man behöver till vagnen förutom basgrejerna som ingår.... Parasoll kan jag förstå, men flaskhållare? Why? Är bara nyfiken eftersom det ändå var två som tycker att man behöver det och det var nog det som jag tänkte man behöver allra minst
    Jag trodde att jag INTE behövde en mugghållare, emn nu när jag har en så är den välldigt viktig! Tänk dig själv att slippa böja dig ner för att plocka upp drickan/vällingen/saften ur varukorgen? Man ska spara på ryggen! :)
  • daphniamagna
    modestyclara skrev 2009-11-09 18:23:49 följande:
    jag tycker inte det ser konstigt ut med orange fleece och orange canvas, det har jag haft, med ett grönt parasoll till såg det ut som en apelsin
    modestyclara skrev 2009-11-09 18:25:04 följande:
    eller vänta nu, du har brun bas, då var det ju inte så du tänkte isåfall så är det nästan exakt samma
    Vad fint med en liten apelsin!
    Men ja, jag har ju en brun bas :D Så sambon kommer nog tycka det är onödigt med ett orange topset i vardera material.. och han vill inte ha ett gult heller för då kommer vagnen tydligen se ut som en aik-vagn :) haha..
  • daphniamagna
    galgbacke skrev 2009-11-09 18:40:08 följande:
    Hej tjejer, behöver lite råd ang försäljning av åkpåse! :) OBS INGEN ANNONS Ska sälja min bruna bugabooåkpåse. Köpt förra vintern men inte använd så mycket. Hur mycket kan man ta för en sån? Har även en rosa som är trasig i ena dragkedjan MEN båda dragkedjorna funkar om man sätter ihop den med en annan åkpåse. Så jag har använt den när jag velat ha en tvåfärgad(Brunt och rosa var sjuk snyggt ihop btw:D) Iaf...är det nån idé att försöka sälja en sån? Superbilligt typ?
    Jag tycker att du ska lägga på tradera, där säljs saker bäst. Och till sitt "rätta värde"
  • galgbacke
    daphniamagna skrev 2009-11-09 19:17:54 följande:
    Jag tycker att du ska lägga på tradera, där säljs saker bäst. Och till sitt "rätta värde"
    Jo jag vet att man oftast får bäst betalt där ("för mycket" betalt ibland hehe)Men är såååå less på tradera och vill bara bli av med allt. Ska sälja massa barnskor och skötväskor mm så blocket är det enda jag orkar. Men tack för tipset:D
    i love me
  • modestyclara

jag älskar min flaskhållare, skulle eg. vilja ha två. När man är ute och promenerar bli man törstig, då är det perfekt att ha sin vattenflaska där. Annars har jag dotterns vällingflaska eller halvurdrucken festis, barnvantar, bananskal m.m You name it
  • daphniamagna
    galgbacke skrev 2009-11-09 19:20:40 följande:
    Jo jag vet att man oftast får bäst betalt där ("för mycket" betalt ibland hehe)Men är såååå less på tradera och vill bara bli av med allt. Ska sälja massa barnskor och skötväskor mm så blocket är det enda jag orkar. Men tack för tipset:D
    en idé är ju att sälja den bruna & rosa ihop.. så kan vi visa på bilder hur man kan sätta ihop dom..
  • Senap
    För att:
    när man ammar är man vråltörstig
    ha nära till barnets vattenflaska
    den är perfekt att lägga sina vantar i
    man kan lägga använda näsddukar, bananskal och annat skräp tills man träffar på en soptunna
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-11-09 19:21:50 följande:
    livet från ljusa sidan skrev 2009-11-09 19:04:59 följande: jag älskar min flaskhållare, skulle eg. vilja ha två. När man är ute och promenerar bli man törstig, då är det perfekt att ha sin vattenflaska där. Annars har jag dotterns vällingflaska eller halvurdrucken festis, barnvantar, bananskal m.m You name it
    två är perfekt *vet*
    ...när man inte behöver 3 då. {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19