• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-11-09 19:50:42 följande:
    två är perfekt *vet*...när man inte behöver 3 då.
    det är typ den perfekta presenten till bugga-ägaren som har allt: en extra mugghållare, man kan ju aldrig ha för många
  • Noiis

Mugghållare är typ det viktigaste tillbehöret att ha när man väl skaffat en kan man inte vara utan den min mugghållare har jag alltid haft kvar även om jag i bland inte har haft en bugaboo vagn. Nu ska jag skaffa en till mugghållare, en till mig på chassit och en till Noa som han kan ha på ramen!

• tezzi152

Ingen annons!!!!!!
    Är 3500 ett bra pris på en Cam med grön fleec-top och ståbräda, parasoll, ev nytt chassi vid sidan om...?
    Fått ett erbjudande om det nämligen.. Har egentligen inte råd, men det kliar så att låna lite från sparkontot.. För det känns som ett sjukt bra pris!! Eller?!
    OBS; ingen annons!!!

• daphniamagna
    tezzi152 skrev 2009-11-09 21:28:21 följande:
    Ingen annons!!!!!! Är 3500 ett bra pris på en Cam med grön fleec-top och ståbräda, parasoll, ev nytt chassi vid sidan om...? Fått ett erbjudande om det nämligen.. Har egentligen inte råd, men det kliar så att låna lite från sparkontot.. För det känns som ett sjukt bra pris!! Eller?! OBS; ingen annons!!!
    jag skulle slå till. kostar inte ett nytt chassi ungefär det?
  • modestyclara
    Ingen annons!!!!!! Är 3500 ett bra pris på en Cam med grön fleec-top och ståbräda, parasoll, ev nytt chassi vid sidan om...?Fått ett erbjudande om det nämligen.. Har egentligen inte råd, men det kliar så att låna lite från sparkontot.. För det känns som ett sjukt bra pris!! Eller?!OBS; ingen annons!!!
    låter skumt billigt...hur gammal är den? har du sett bilder?
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-11-09 20:01:30 följande:
    det är typ den perfekta presenten till bugga-ägaren som har allt: en extra mugghållare, man kan ju aldrig ha för många

Tre är faktiskt väldigt många. *rodnar lite*
    My sugar is raw
  • tezzi152
    modestyclara skrev 2009-11-09 21:39:09 följande:
    låter skumt billigt...hur gammal är den? har du sett bilder?
    Den har varit ute för 5400 tidigare, men ingen som nappat på det antagligen.
    Ja, jag har fått 4 bilder där den ser väldigt fin ut! Försöker kolla efter skavanker.. Men ni som vet - vad exakt ska man kolla efter? Som går att se på bild?
  • Stargirl
    Ingen annons!!!!!! Är 3500 ett bra pris på en Cam med grön fleec-top och ståbräda, parasoll, ev nytt chassi vid sidan om...?Fått ett erbjudande om det nämligen.. Har egentligen inte råd, men det kliar så att låna lite från sparkontot.. För det känns som ett sjukt bra pris!! Eller?!OBS; ingen annons!!!
    Låter galet billigt. Men ngn behöver väl snabba pengar! Så jag skulle slå till.
  • Joddan

Hej hopp!
    Nu ska jag ut på resa igen(ska överaska maken med att röva bort honom till Arlanda)! Denna gången blir det inte så långt utan till Turkiet....
    I sommras var vi till USA med vår Cameleon men nu när vi har Bee så tänkte vi ta den. Grejen är den att jag inte har någon väska till Been (och till Cammen lånade jag en)...
    Får man ha med sig vagnen in på flyget och fälla den där? Been blir ju så pass liten? Jag har sett folk som slänger in vagnen det sista dem gör innan de går på planet, hur gör man så man slipper att checka in vagnen redan vid inpassering på flygplatsen??? Och finns det någon slags skydd för vagnen på Arlanda om man inte har en egen väska(om jag inte får ta med den som handbaggage)?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19