• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    3småttingar skrev 2009-11-10 17:37:12 följande:
    Åkte till butiken idag och sa att jag troligen saknade en klädsel bit så att säga.. Och dom blev tveksamma, dom var inte hundra på att det skulle vara rosa ryggstöd. Så det blev lite debatt mellan personalen.Sen gick ena tjejen ut på lagret och kollade och där låg en liten låda med mitt rosa ryggstöd :) Som tur var! Dom bad såååå mycket om ursäkt iaf.. Och det var ju bra, dom har ju faktiskt tabbat sig.
    :-O Skandal vad många okunniga åf det finns. Tror det behövs lite fler kurser från bugaboos sida *hintar* Skönt att det löste sig för dig iaf!
  • tezzi152

Jag lär mig aldrig, men kan man ha sitdelsbasen till en frog som eg är cameleons?
    Eller är det bara sufflan man kan ha till en frog?

• maja777

Tack Shoe & Stargirl!!

Mugghållare & parasoll hade jag inte tänkt på. Men tycker ni att jag ska vänta med åkpåse till nästa vinter?

Ngt annat att fundera över i samband med barnvagsnköpet?

• Fröken Småland
    tezzi152 skrev 2009-11-10 18:35:24 följande:
    Jag lär mig aldrig, men kan man ha sitdelsbasen till en frog som eg är cameleons?Eller är det bara sufflan man kan ha till en frog?
    Man kan ha den men den är lite stor.
  • daphniamagna

Hur mycket väger Bee? Står ju överallt att den är så lätt, men inte vad den väger..

• tezzi152

Fröken Småland skrev 2009-11-10 18:58:33 följande:

Man kan ha den men den är lite stor.
    Kommer det bara se klumpigt ut eller vad man ska säga om man har en cam bas på då???
  • Senap
    3småttingar skrev 2009-11-10 17:37:12 följande:
    Åkte till butiken idag och sa att jag troligen saknade en klädsel bit så att säga.. Och dom blev tveksamma, dom var inte hundra på att det skulle vara rosa ryggstöd. Så det blev lite debatt mellan personalen. Sen gick ena tjejen ut på lagret och kollade och där låg en liten låda med mitt rosa ryggstöd :) Som tur var! Dom bad såååå mycket om ursäkt iaf.. Och det var ju bra, dom har ju faktiskt tabbat sig.
    "Inte hundra på att det ska vara rosa ryggstöd"
     ?????
    Kan era produkter, klåpare! {#lang_emotions_yell} De flesta vagnsföretag ger ju tusan kurser där de talar om hur vagnen är uppbyggd, hur den fälls osv för att de ska kunna ge rätt service till kunden. Men att inte ens ha koll på klädseln??? *dånar*
    My sugar is raw
  • Fröken Småland
    tezzi152 skrev 2009-11-10 19:49:55 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-11-10 18:58:33 följande: Kommer det bara se klumpigt ut eller vad man ska säga om man har en cam bas på då???
    Nej, inte klumpigt men varukorgen blir något lite klämd men inte så det stör mig i alla fall. Det värsta som kan hända med sittdelsbasen är att när den inte är helt ny och spänstig så kan den få en tendens att vilja vila mot pinnen på chassit och fastna där när man skall tilta stolen. Då får man peta till klädseln så löser det sig men lite irriterande är det ju allt...
  • modestyclara

Ok här kommer en ny affärsidé till Bugaboo. F-n vad generös jag är idag (måste vara för att jag är hög efter en timme i Silja lines bokningssystem)

Vad säger ni om bugaboo shop in shop? Genialt eller hur? Inga fler idiotiska åf som inte kan lära sin personal ens det basala, bara bugga-experter så långt ögat når *drömmer*

• Stargirl
    modestyclara skrev 2009-11-10 20:18:10 följande:
    Ok här kommer en ny affärsidé till Bugaboo. F-n vad generös jag är idag (måste vara för att jag är hög efter en timme i Silja lines bokningssystem)Vad säger ni om bugaboo shop in shop? Genialt eller hur? Inga fler idiotiska åf som inte kan lära sin personal ens det basala, bara bugga-experter så långt ögat når *drömmer*
    Menar du en flagship store. Typ i sthlm Det finns en iaf i Barcelona.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19