• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl

Ja så här...

006

Tror oxå Kidzshop har bilder på sin sida. Me jag vet inte om pallen passar den nya brädan?

• Aprilia
    Stargirl skrev 2009-11-11 15:47:02 följande:
    Ja så här...Tror oxå Kidzshop har bilder på sin sida. Me jag vet inte om pallen passar den nya brädan?
    Tack! Många frågor nu men vill ju inte beställa den gamla om det finns en ny. Finns den nya att beställa någonstans? Ok om pallen inte passar får det bli den gamla isåfall.
    Tuva 0401 Saga 0703 och Vidar 090914
  • 3småttingar

Åh va bra, jag behöver också en ståbräda! Fast tvekar, det känns som att det är lite krångligt att köra med den? Då väntar jag på den nya modellen, även fast jag inte vet skillnaderna :)

• Aprilia

Såg att den nya gick att beställa nu, men mailade och frågade om pallen passar, annars får jag tyvärr beställa den gamla brädan.

• Aprilia

Det såg tyvärr inte ut som att pallen passar på den nya.....

• SeriousGangBang

har för mig att jag har sett sån muff som man sätter fast på handtaget för att ha händerna varma.. vart hittar ja såna?

• Stargirl
    3småttingar skrev 2009-11-11 15:53:37 följande:
    Åh va bra, jag behöver också en ståbräda! Fast tvekar, det känns som att det är lite krångligt att köra med den? Då väntar jag på den nya modellen, även fast jag inte vet skillnaderna :)
    Fast den nya finns redan i butik. Så du behöver inte vänta
  • 3småttingar

Stargirl - i bildtråden när du har liggdelen på vagnen, är skötväskan en Carry All Floral du har då? Isåfall, är den bra och var de snyggt?

• AnniPanni
    3småttingar skrev 2009-11-11 15:45:53 följande:
    Vilken färg på skötväska är snyggast till grå bas och rosa topp? :) Grått måste va ganska snyggt va? Vart kan man se bugaboos skötväskor, är dom bra??
    vi hade en ros skip hop expo - fast expon finns ju inte längre men den passa himla bra
  • Stargirl
    3småttingar skrev 2009-11-11 16:02:55 följande:
    Stargirl - i bildtråden när du har liggdelen på vagnen, är skötväskan en Carry All Floral du har då? Isåfall, är den bra och var de snyggt?
    Det var inte min bild. Jag hjälpte bara den ovan som inte hade plus medlemskap.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19