• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • sok

hej på er,
    använder ni camens regnskydd? till liggdelen.
    kan man ha det till både ligg- och sittdelen?
    det är ju extremt svårt att få på regnskyddet på liggdelen....

• modestyclara
    Nikas skrev 2009-11-12 16:14:27 följande:
    Är det någon som vet om det i överhuvudtaget går att få tag i Bee-sittdel?? Endast sittdelen alltså, inte hela vagnen...
    menar du tyget?
  • LillaJag89
    sok skrev 2009-11-12 18:15:22 följande:
    hej på er,använder ni camens regnskydd? till liggdelen.kan man ha det till både ligg- och sittdelen?det är ju extremt svårt att få på regnskyddet på liggdelen....
    det är samma regnskydd, och de är ganska trögt att få på. Men de sitter perfekt när de är på, och de är nog den ända vagnen som är snygg med regnskydd till och med :D
  • Nikas
    modestyclara skrev 2009-11-12 18:17:46 följande:
    menar du tyget?
    Nä jag menar Hela sittdelen, hårdplasten liksom :) Typ om man bara har ett chassi och vill ha en komplett vagn.
  • Nikas
    sok skrev 2009-11-12 18:15:22 följande:
    hej på er,använder ni camens regnskydd? till liggdelen.kan man ha det till både ligg- och sittdelen?det är ju extremt svårt att få på regnskyddet på liggdelen....
    Nope, har köpt ett Superfint Tulsaregnskydd, svart med vitt blommönster. Tyckte Främst att buggans egna regnskydd tog så jäklars mycket plats.
  • modestyclara
    Nikas skrev 2009-11-12 19:24:27 följande:
    Nä jag menar Hela sittdelen, hårdplasten liksom :) Typ om man bara har ett chassi och vill ha en komplett vagn.
    hmm det får du nog kolla med en åf helt enkelt
  • sok
    LillaJag89 skrev 2009-11-12 19:01:24 följande:
    det är samma regnskydd, och de är ganska trögt att få på. Men de sitter perfekt när de är på, och de är nog den ända vagnen som är snygg med regnskydd till och med :D
    okej
    ja jag får inte på det helt alltså...
    jag brukar först ta på det över sufletten (använder liggdelen nu), sen spänner jag fast de där "pinnarna" på sidan, och sne försöker jag dra regnskyddet så att det ska täcka hela vagnen - men får aldrig det över vagn"kanten"/bågen (vad det nu heter)...!!! Utan jag sätter bara gummibandet under.
    Men det blir inte perfekt.
    Gör jag rätt? Bara att jag ska dra skyddet ännu hårdare över?

tips emottages tacksamt!
    Nikas skrev 2009-11-12 19:25:38 följande:
    Nope, har köpt ett Superfint Tulsaregnskydd, svart med vitt blommönster. Tyckte Främst att buggans egna regnskydd tog så jäklars mycket plats.
    ja det tar upp hela korgen under...
    lite bökigt måste jag säga.
    Buggans regnskydd ÄR snyggt annars...men jag måste kunna få på det rätt känner jag. Utan att ha sönder vagnen. får kolla upp nåt annat annars...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19