• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Denim

Jag googlade Bugaboo Bee Denim och det tillverkades tydligen bara 50 ex inför Selfridges 100 års jubileum i våras. Man kanske kan hitta på brittiska Ebay el. dyl?

• Miss Boring
    Asereht skrev 2009-11-11 19:31:01 följande:
    Nu kommer jag defenitivt hålla koll på den auktionen!
    Undra om FrkS minns att jag bara har 7 mil till 1klass? Definitivt värt en resa! Kanske även värt att se till att ngn köper mönstret
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Joddan
    Denim skrev 2009-11-12 13:30:34 följande:
    Jag googlade Bugaboo Bee Denim och det tillverkades tydligen bara 50 ex inför Selfridges 100 års jubileum i våras. Man kanske kan hitta på brittiska Ebay el. dyl?
    Kan ju alltid kika runt lite... Den var fin!
  • Vickan I

Fick höra igår (av en som varit på Bonti tror jag) att man ABSOLUT inte får ta ut handtaget på max innan man drar vagnen upp för en trappa eller dyl för att man då kunde förstöra "något" ordentligt. Hon mindes inte riktigt var det var, men de hade sagt att vagnen kunde gå helt sönder och att man skulle hålla nedanför det utdragbara istället? Ngn som hört samma sak?

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • straw2008

Vickan I skrev 2009-11-12 14:50:31 följande:

Fick höra igår (av en som varit på Bonti tror jag) att man ABSOLUT inte får ta ut handtaget på max innan man drar vagnen upp för en trappa eller dyl för att man då kunde förstöra "något" ordentligt. Hon mindes inte riktigt var det var, men de hade sagt att vagnen kunde gå helt sönder och att man skulle hålla nedanför det utdragbara istället? Ngn som hört samma sak?
    kanske är det själva dragandet ihop med totala utfällningen hon menade o det verkar ju logiskt (blir ju mkt friktion på det som sitter innuti handtaget) även om vi alltid drog vår vagn så då vi hade en.
  • straw2008
    Joddan skrev 2009-11-12 11:56:17 följande:
    www.bugaboo.com/8VART kan man få tag på Bee i denim???? Såg det nyss och har inte vetat om den... *vill ha*
    Fanns en på ebay uk har jag för mig för någon månad sen, har FÖR mig att den var helt i denim med denimåkpåse 8men åkpåsen kan jag ha inbillat mig) den var URSÖT!

Men dyr...
  • Nikas

Är det någon som vet om det i överhuvudtaget går att få tag i Bee-sittdel?? Endast sittdelen alltså, inte hela vagnen...

• Miss Boring
    LR75 skrev 2009-11-11 23:40:23 följande:
    äntligen! fyndade en petunia på tradera idag! *helt lycklig*
    De är fina! Hoppas du blir nöjd!!!
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • daphniamagna

kopiera INTE hela länken såg jag nu :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19