• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Vickan I

Oh idag fick jag äntligen mitt ADO(RED) kit från USA som julafton, så nu får jag kanske pimpa om buggan lite. Men parasollet hade "fel" röd? Var mkt mörkare, men glad ändå.

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • LR75
    Vickan I skrev 2009-11-20 20:14:43 följande:
    Oh idag fick jag äntligen mitt ADO(RED) kit från USA som julafton, så nu får jag kanske pimpa om buggan lite. Men parasollet hade "fel" röd? Var mkt mörkare, men glad ändå.
    nu blev jag lite grön...fota och lägg ut tack!!

*tjatar om julklappar till maken som inte lyssnar*
  • Vickan I
    LR75 skrev 2009-11-20 20:25:45 följande:
    nu blev jag lite grön...fota och lägg ut tack!!*tjatar om julklappar till maken som inte lyssnar*
    Absolut ska göra så . Nä fungerade inte med tjat på sambon här heller så blev present till mig själv. Hade gärna haft kittet från Kanada istället för då var det en filt istället för parasoll men där kände vi ingen . Jag trodde bara det var en suffla också, men visst ett helt topset .
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Senap
    Asereht skrev 2009-11-20 18:31:31 följande:
    Passar lodger bunkern bra i liggdelen?
    Ja. Jag har den i nu. Varmt och gosigt.
    My sugar is raw
  • Asereht
    Shoegirl skrev 2009-11-20 23:19:45 följande:
    Ja. Jag har den i nu. Varmt och gosigt.
    Låter bra, var lite rädd att den var för stor. Har inga i butik här så  man kan kolla närmre.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & snart lilla Sladdens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Senap
    Asereht skrev 2009-11-21 11:31:58 följande:
    Låter bra, var lite rädd att den var för stor. Har inga i butik här så  man kan kolla närmre.
    Den har dragsko så man kan dra ihop den runt huvudet. Den är skålad dock så man får fixa lite så den ligger bra.
    My sugar is raw
  • Suri

Tacka alla ni som svarat om åkpåsar. Jättebra info!

Nikas:
    Är Buppabrand varmare/tjockare än Bugaboos åkpåse?Jag har sneglat på den på nätet men inte klämt på den. Svårt att bilda sig en uppfattning.
    Men jag vill ha en tjockare/varmare påse än buggans som jag tycker känns tunn när det är som kallast.
    Min son är 1 år så den måste vara tillräckligt stor att hålla denna och i alla fall nästa vinter med.

Jag är lite sugen på en åkpåse med fårskinn i. Någon som har det? Är lite rädd att buggan blir för trång...
    Vad tror ni?

• Senap
    Suri skrev 2009-11-21 14:32:39 följande:
    Tacka alla ni som svarat om åkpåsar. Jättebra info! Nikas: Är Buppabrand varmare/tjockare än Bugaboos åkpåse?Jag har sneglat på den på nätet men inte klämt på den. Svårt att bilda sig en uppfattning. Men jag vill ha en tjockare/varmare påse än buggans som jag tycker känns tunn när det är som kallast. Min son är 1 år så den måste vara tillräckligt stor att hålla denna och i alla fall nästa vinter med. Jag är lite sugen på en åkpåse med fårskinn i. Någon som har det? Är lite rädd att buggan blir för trång... Vad tror ni?
    Ja den är både tjockare, grövre i tyget och större.
    *låtsas jag är Nikas*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19