Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Denim skrev 2009-09-28 12:42:13 följande:
    Jossanjo: Något insider tips på när nya bee kommer att finnas ute i handeln? *ler snällt*
    Februari.
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-28 13:22:51 följande:
    I många annonser på blocket står det att gamla chassit till cameleon är bättre än det nya. Stämmer det, vad är det som är bättre?  
    Näe, varför skulle det vara bättre?
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-28 13:25:38 följande:
    Jag vet inte. Har sett det ganska ofta i annonser på blocket och tradera. Skulle ju vara konstigt om det gamla var bättre tycker man. 
    Aaaah, kanske menar de på att i tidiga produktioner fanns det risk att handtaget glider lite ur sina positioner. Men alla har ju fått sina utbytta.
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-28 13:29:54 följande:
    En annan fråga om chassit. Jag monterade ihop vår nya bugga i helgen och handtaget (hela) går att vicka på lite, sitter liksom inte helt fast. Ska det vara så? 
    Ja det ska vara så.
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-28 13:37:15 följande:
    Jaha. Okej. Så om man har en ny så finns det ingen risk för det då? 
    Nej det tror jag inte. Men du har ju garanti i 2 år så inget att bekymra sig om.
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-28 13:44:11 följande:
    Man vänjer sig. Inget man funderar över senare. Det är en del av fjädringen på ngt sätt. Alla buggor är så (inte Bee dock)
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-28 19:32:37 följande:
    Såg att det fanns en bild på den gamla rosa fleecen i bildtråden. Jag är lite sugen på att köpa en rosa fleece och ha i vinter. Men den nya rosa är lite mörkare va? Nån som har en bild på den nya? Synd att det inte finns ljusrosa.... 
    Ja den nya är mer cerise och den gamla är mer rosa.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-09-28 19:36:56 följande:
    Kan man fortfarande beställa de gamla färgerna som reservdel Stargirl?
    Ja det kan man så länge lagret räcker. I beställningsformuläret får man scrolla ner långt och där står det "old collection" (alltså man kan berätta för butiken om man vill beställa).
  • Stargirl
    Jarnis skrev 2009-09-28 19:40:21 följande:
    Å, den är ju så fin! Skulle passa perfekt till min Denim-cam. De är slut på Kidzshop nämligen och hon sade att de var slut hos bugaboo också så de inte kunde få in fler.
    Jag har hört att PF grejerna börjar att ta slut nu. Men de säljs fortfarande men just nu när åkpåsar är hårdvaluta kan de ta slut när som helst och att de inte ska tillverkas mer. Men detta är ej bekräftade uppgifter.
    Kan ju vara så att Bonti har ett eget lager där de hämtar grejer? Har sett Pf grejer på NK i helgen. Både Julius och giraffen fanns......tror jag....
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-28 19:49:02 följande:
    Snyggt med rosa och orange! Är den rosa fleecen lite ljusare än den i canvas?
    Näe fast de är i olika material är de rätt identiska i färg.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19