• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • Mollie

Endoriana, oj, varför antidepp? Hoppas att de kommer att hjälpa dig iaf... Låter inget vidare med viktuppgång som biverkning..., har tyvärr hört det från andra med, har själv inte ätit så ajg vet inte...
    Lycka till iaf!

• mjukisvicki

endoriana! jag har.. men det sluta jag med för jag tyckte dom inte hjälpte.. men det kanske man inte skulle ha gjort

• Endoriana

mollie: Allt har barat rasat för mig känns det som de senaste åren...och sedan när jag förlorade boendetvisten om min dotter i majså har jag varit väldigt depremerad med humösvängningar och trötthet m.m. om man lägger ihop allt så borde jag ha ätit det för längesedan, men jag har liksom inte velat gå till läkaren för jag har vetat att han skulle ge mig antidepressiva....

mjukisvicki: Hur lång tid åt du antidepressiva? Pratade du med läkaren om att dom inte hjälpte?

• Vallie

hmm.. kanske också skulle behöva gå till läkaren, har deppat ihop totalt... varit så av och till i flera år, jag kan verkligen gräva ner mig själv

• Emmiez

*räcker upp handen*
    går hos en kurator, har inte vart där på ett tag nu, o jag håller på o gå sönder
    ska dit på tisdag, men det e så långt, mår inte bra nu, o har väntat på tiden nu två veckor, o de e inte kul när man vet att det hjälper av att gå dit..
    men de e skönt nu e det bara helgen, sen måndag, sen ska jag dit iallfall..

• gyro

jag äter zoloft mot min sociala fobi och panik ångest

kram

• mjukisvicki

jag åt kanske tre månder inge mer.
    jag gick in i väggen andra gången jag gick ettan på gymnasiet.. men kort där efter jag sluta med mina tabbletter så flytta jag hemifrån. och då trodde jag att jag mådde bättre men jag skulle ha behövt stanna hos min kurator iaf.. men men

• Endoriana

Emmiez: Du ska se att dagarna går fort

gyro: Hur länge har du ätit Zoloft?

mjukisvicki: Det är tydligen oftast det felet många gör. Min amn har även gjort samma sak. Slutat med dom tvärt för att han trott att han mått bättre, men så ett tag efter så är han nere igen och tvungen att börja med dom igen...

Jag är faktiskt ganska glad att jag fått Cipramilen. Har ju mått dåligt de senaste 6-7 åren och nu ser jag en chans till att jag kanske kan få må bra...

• Endoriana

Föresten..ingen här inne som har en Scharp Gx10i mobiltelefon? Behöver lite hjälp..

• Endoriana

Här var det dött idag Får väl vara den som inviger tråden för första gången idag då

Svar på tråden 100+?????? Del 4