• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • TessaLisa

Gyro: *S* Du är inte ensam, men jag reagerar inte när jag ser mig i spegeln eller så eftersom att jag alltid varit överviktig, MEN jag förstår inte riktigt HUR bred och stor jag är, så det har hänt fler än en gång att jag vält ned saker från hyllor i trånga butiker, eller att jag fastnat när jag smidigt ska slinka genom trånga passager och fått backa och gå runt. Känner mig lika fånig och full i skratt varje gång!

Ibland när jag inte har tid att prova kläder och istället håller upp dem och kollar storleken och tycker att "de där passar perfekt" , så har jag fått gå tillbaka med plagget dagen efter för att det varit för litet.

När jag sover och drömmer är jag sällan en fet person, för jag gör en massa äventyrliga saker som jag aldrig skulle klara i den här kroppen!

• Vallie

jag är likadan, tror jag är smalare, det värsta är ändå att se kort på sig själv...

• gyro

tessaLi
    en dag är vi så smala vi tror..
    fast jag har en kompis som det vände för och nu anser hon sig vara tjockare än hon är..

• TessaLisa

Vallie: ja HU för kort! Svärmor har ett jättehemskt kort av mig när jag sitter i hennes soffa. Jag tror att det var en av kickarna som fick mig att byta liv!
    Jag kommer att använda det fotot som "före"-bild när jag gått ned det jag vill.

• TessaLisa

Gyro: Jag har också en sån kompis . Hon har gått ned massor i vikt, men går fortfarande med mig på stora storlekaravdelningarna, fastän hon utan bekymmer kommer i 46/48! *S* Jag brukar lotsa henne över till rätt avdelning och tvinga henne att testa en massa snygga kläder och hon blir lika chockad varje gång de passar!

• TessaLisa

Gyro: Du har rätt! en dag ska vi nå våra individuella mål. En dag ska vi vara nöjda, friska och sunda i hälsosamma kroppar!

• delfinen76

TessaLisa: jo haft hund hela mittliv så det vet jag men har inte plats i denna lägenheten tycker synd om hunden om han inte får lite yta plus nu har jag en liten att tänka på har dock tillgång till mor och fars 1 åriga schäferhane haha...vilding

• vargzaga

Här har det skrivits massor sen man var här sist.
    Jag har inge internet, sen vi flyttade. Nu lånar jag brorsans dator, så då passar man på att kolla läget här lite....

Med vikten så händer det inte så mycket just nu. Står mest still och alldeles för mycket gått som slinker ner just nu...

• Mollie

Gyro, när sån är inte jag... Setr den jag är och blir inte förvånad... Däremot kan ajg nu ställa mig vid spegeln och tycka att jag blivit såååå smal nu! Känner mig så smal och fin..., men jag har ju ca 20 kg kvar, så man kan undra hur man ska känna sig då?!

• minislängtan

någon som har något bra tips vad man får äta vill inte räkna en massa points o så.

Svar på tråden 100+?????? Del 4