• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

OK, då ses vi kanske senare. Får väl hoppas att din "bättre hälft" dyker upp snart

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-13 22:09:26 följande:
    Men då kan du ju inte sälla dig den skaran av snälla killar genom att skriva "VI".Men lite elakhet går alltid hem
    Men jag är bra på att bluffa, både i verkligheten och här.

*tittar upp och kollar att glorian sitter rakt*
  • Velour

Marica betyder homosexuell Lite som rumpetroll..

• Velour

Kanske. Men vi vet då med all säkerhet att du är elak och har elaka avsikter med allting.

Kom att tänka på låten "Liar" eller vad det hette med vad-han-nu-hette.

Scratchy skrev 2009-11-13 22:11:28 följande:
    Men jag är bra på att bluffa, både i verkligheten och här.*tittar upp och kollar att glorian sitter rakt*
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-13 19:48:09 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-13 11:10:13 följande: Min Svenska har försämrats i det sista, vet inte vad det beror på. Ber så hemskt mycket om ursäkt och skyller på en Freudian Slip
    Tror mest på den freudianska felsägningen med "dam-suga", fast vad innebär det med "dam-råtta" och "dam-klump"?!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-13 21:42:44 följande:
    Jaha... du håller sånt för dig själv?
    Fattar inte ens varför detta är elakt???

Men nej, jag håller inte konstiga ord på norska för mig själv. Jag delar med mig frikostigt här på FL

Jag har ingen bror om det var det du tänkte på, men du kanske har det. Och om du åker till Norge, så säg för guds skull inte vad att ni pular på något sätt.
Svar på tråden Tråddödare igen....